I mit tilfælde er det electrical engineer, som i Danmark, i henhold til fagene, intet har med elektronik ingeniør afgøre.... (DTU, IT uni, ingeniør skolerne)
NTU er verdenskendt for at være målrettet arbejdsmarkedet.. :) Er de to andre jeg har omtalt i mailen ligeledes.
- Jeg har direkte spurgt ledende folk hos Gigabyte & DFI, om de ville have en nyklækket bachelor fra NTU, svaret var et klart ja...
I Danmark er vejen til dokumenteret viden om hardware; bachelor + kandidat + speciale, et længere forløb...
Jeg har konsulteret med en række af verdens førrende IT producenter vedr. min problemstilling, og er deraf kommet frem til hvilke kompetencer som efterspørges...
- Eksempel; Jeg TROR på en BS.c KAN være kompetence givende for f.eks. IBM's Almaden research facility, Intels labs, og andre af de store spændende steder....
---------
Men selv i tilfælde af det IKKE gav noget, så vil det ikke desto mindre ikke kunne redegøres for hvorfor man IKKE betaler udenrigs, ren økonomisk.... Loftet er sat til; MAX hvad det koster i DK.... Dvs. man kan aldrig komme over, og sagtens komme under, mht. udgift...