Har fået mig et AMD setup bestående af AMD 965BE (125W, 3,4GHz), MSI 790FX-GD70 (LÆKKERT MOBO!) og 2x2GB Corsair Dominator 1600 MHZ BEMP. Det kører kanont, men jeg ville lige prøve at lege lidt med det, når nu jeg har det super mobo med kanont OC potentiale.
Det lykkedes mig at komme ind i Windows ved 4GHz men da jeg kørte stress test i AOD kom der blå skærm efter ca. 2 min og den genstartede. Jeg prøvede nogle forskellige indstillinger med volt og multiplier samt fsb, men jeg kan ikke få den til at køre stabilt ved 4 GHz 😩 Har godtnok ikke prøvet over 1,4v CPU VDD Voltage, men CPU blev også 55 grader under load ved 1,4v.
Jeg tror det er lykkedes mig at få den stabil ved 3,9 GHz nu, da den ikke er gået ned efter 30 min stress test og 3dmark06 🙂 (Den gik ned efter 10 min stress test til at starte med, men så øgede jeg CPU NB VDD til 1,25v og nu lader det til den kører stabilt)
Okay, jeg har den samme køler som den der står i min gamle profil: ZALMAN CNPS9500A LED 🙂 Bare en lille ændring i CPU VDD Volt giver nemt 5 grader oveni 😕
Lige et lille side spring: Jeg synes da jeg scorer helt vildt i RAM - også set i forhold til diverse reviews af ddr3 1600 mhz. Se her (15,6 GB/s 😲 ): http://peecee.dk/upload/view/2...