Jeg har nogle problemer med min pc. Den har kørt rigitg dårligt her på det sidste og det er blevet værre. Den kører langsomt og går i stå og så kommer der en hyle tone og så skal den manuelt genstartes. Og nu går den ned og siger der ikke er ram kapasitet og fejl adresseringer (Windows). Jeg har kørt en MemTest - godt nok kun i to en halv time - som ingen fejl viste.
Min HDD er også ved at stå af. Ofte når jeg starter pcen kommer der besked om "disk read error". Andre gange kan jeg godt starte den, men den er vildt sløv til alt. Og det er endda kun en en 1 år gammel WD Blue.
Den har været OCed med 400MHz på hver core, men det har jeg kørt med i rigtig lang tid uden noget og varmen har ikke været noget problem. Men så gik den helt ned for leden dag og nulstillet min bios
der er nogle ting du kan prøve afmonter hele pc tag alt ud graffikkort og ram og andet 1: afmonter køler tage cpu ud og sæt den i igen nyt køle pasta og på med køler igen 2: reset bundkortet tag batteriet ud og set det igen 3: bios opdater pc 4: skift harddisk
jeg har søgt efter bad blocks - uden nogle fejl - Jeg har haft skiftet ram på den godt nok til nogle ligt langsommere men der var stadig samme fejl, jeg har prøver med forskellige styresystemer som xp, vista og 7 - der er samme fejl.