FFS da ind til getmore er dømt, så er der sku ikke noget at sige i den sag.
Anyhow - jeg har haft RMA og returret igennem getmore nogle gange og det er forløbet helt perfekt. Havde nogle Mushkin ram der ikke ville køre på mit bundkort og jeg sendte rammene retur, og 3dage efter havde jeg mine penge igen - HELE beløbet !. Ikke som ved compumail der bare lige beholder 10%-15% selv.
Proshop handler jeg ikke ved 4dages leveringstid på varer der er på lager, og en RMA support der er det rene helvede. Fik en defekt BenQ skærm og ville lave RMA hos dem - men blev sendt videre til deres DK reperatør kontakt. Der gik ca 1mnd inden jeg fik en ny - og så fik jeg fandme en forkert og meget ringere skærm. Klagede og sendte den retur til Proshop og forlangte mit fulde beløb tilbage. fik det ca 1½uge efter og kørte så i Computer City og købte en skærm i stedet for.,
Havde også engang RMA på en PSU de aldrig fik sendt til rep, så jeg bad blive krediteret beløbet og så købe en anden hos dem i stedet for.
#1. Og jo det skal han bekymre sig om ! 1600mhz i alle 4dimms er ikke supportet !. Så skal han ned på 1333Mhz. Yderligere er der problemer med 8GB (4x4GB) genkendelse på P55 boards med ram på 1600mhz EPP. Nogen har kun kunne vå 8GB igennem ved at købe deciderede 1333mhz ram. Der er en helt del ude på nettet op det hvis man søger.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Gripen90 d. 22-12-2009 13:50:18.