SW til decoding af AVCHD

Software d.  22. december. 2009, skrevet af BlingBling
Vist: 365 gange.

BlingBling

Superbruger
Tilføjet:
22-12-2009 12:52:48
Svar/Indlæg:
198/26
Hej,

Vil høre om nogen der kender til et godt stykke software til at dekode AVCHD filer med, og evt. også andre typer af filer. Hvis det kan bruges til at kopiere DVD'er ned i et elektronisk format på min HDD vil det også være super.

Hvorfor spørger jeg? Jeg har købet mig et FullHD videokamera som optager video i formatet AVCHD, og jeg kan ikke få min xBox til at streame filmene fra min PC via et program der hedder TVersity. TVersity afspiller ellers alle filformater på min xBox, da den bruger PC'ens codecs og derfor ikke kun begrænser sig til de formater som xBox kan afspille. Derfor vil jeg gerne kunne omdanne filerne til et format som der skal afspilles og som heller ikke fylder så meget, da man nogle gange gerne vil uploade eller sende et videoklip til andre. Sidst og ikke mindst vil jeg gerne ligge nogle af sønnens DVD'er ned på min HDD på PC'en så jeg kan afspille dem elektronisk på hans afspiller i bilen (bruger SD kort).

Hvis der er nogen der kan anbefale et SW der kan ovenstående bliver jeg en meget glad mand!!

På forhånd tak og god jul!!