-> micma18 (bliver du aldrig ældre? 😛)
Jeg vil bare gerne kunne afspille mine film, som sad de i PS3'eren. Forlanger ikke så meget mere end dét, og ofte kan jeg godt lide de film jeg køber - så det er ikke for at skille mig af med dem. Men jeg er desværre nået til erkendelsen af, at jeg nok er nødt til at spendere penge på en løsning, trods alt, der gør det mig muligt af se disse små 60 film.
Derfor ville jeg helst undgå alt for meget ripning, konvertering etc. etc. - endsige at brænde filmene ud igen, da det hurtigt ville resultere i en væsentlig udgift i forhold til hvad jeg gav for filmene oprindeligt.
Kan man ikke købe en lille afspiller-enhed, alá WD TV, der kan læse en container såsom ISO, IMG eller MKV, og blot afspille denne container, som sad skiven i drevet?
Vil nemlig helst undgå alt for meget fikumdik med computere, små mediecentre og jeg ved ikke hvad. Min PS3 sluger strøm nok i forvejen, så jeg ser ingen grund til at købe mig et lille mediecenter, blot for dette ene formåls skyld.
Faktisk, ville jeg helst kunne bruge min PS3 da den har en afsindig god billedkvalitet - hvilket også er det jeg kviger mig lidt ved, for de løsninger der kræver konvertering eller en semi-god billedchip.