Elitebruger
Tilføjet:
22-12-2009 22:04:21
Svar/Indlæg:
763/46
Sorry....
Er bare lige nød til at brænde noget damp af......
I forgårs havde bestilt en stak stumper hos dem, og et par enkelte ting hos Compumail.
Får prompte en ordrebekræftelse på alle tingene er hjemme og at det vil blive afsendt senere samme dag.
Senere på dagen får jeg en bekræftelse på at Compumail har afsendt tingene( Super, har modtaget dem i dag).
Ca. kl. 23.00 får jeg en mail fra SHG at de alligevel ikke har alle stumper hjemme.. Fair enough, det kan være en lager fejl, det sker da....
Nå men ringer op til SHG og afbestiller ordren, så jeg kan bestille varene igen (som de har på lager). + nogle ekstra ting (som jeg fik overtalt konen om at de var livsnødvedige ❤ ). Tjekker også med deres support at varene vil være fremme d. 23, som de bekræfter.
Og hvad sker der... Har lige modtaget en mail fra dem at deres deadline er overskredet. Og at desværre var min ordre ikke med...
Bestilte kl. 13.54, og var inde og på min konto ca. kl. 14:30, hvor der stod at de var ved at pakke min ordre....
Er godt klar over det er jul, og at det er sidste udkald.. Men to dage i streg *suk*
Og lige til sidst et lille spørgsmål.
Notere Computercity serienummer på deres vare??
For ellers køber jeg den WD TV Live, jeg bla. skullle have haft med posten, ude hos dem.
Og får pengene tilbage efter jul. Hvis det altså lykkes SHG at få sendt de ting afsted som jeg har bestilt.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af PearsonDK d. 22-12-2009 22:07:33.