Jeg kan hurtigt fortælle at jeg intet får. Hvordan ved jeg så det? Jo vi gider ikke gaver i år 😛 Dog har mine brødre og jeg købt et nyt komfur til vores mor 🙂 Og det er vel et stykke hardware, eller...?
Heller intet hardware her. Generelt har jeg ikke de store ønsker, men jeg kan da se at der ligger en gave eller to under træet, som måske er nogle dele til min bil 🙂
Fik lige hvad jeg havde ønsket mig, 320gb WD Blue 2.5" disk til min NC10, noget parmesan, noget pancetta og lidt serrano-skinke, så er jeg klar til 2010 ;)
Det er lidt svært at ønske sig noget hardware, som ikke er udkommet i nu. Da jeg venter på Core i7 980X (den 6 kernede Gulftown) og Nvidia´s nye grafikkort samt så er det ikke lige frem fordi min pc trænger til en upgarde i nu. Og her til januar udsalg regner jeg med at investerer i en 24 tommer skærm samt så har jeg lige opgraderet spanden med nye Corsair Dominator 1866 MHz ram. Så min gave liste er kort: 1000 kr., et gavekort som skal bruges til en printer + mandel gave som var en glas kande til vand eller andet drikkelse.
Jeg havde fødselsdag igår, men jeg havde fået de fleste af mine gaver på forskud. Jeg fik: HD5870 ssd intel x-25 80gb dokingstation til hdd 2,5- 3,5 8800gtx til PhysX
Står og skal igang med et større system-upgrade, så snart der er råd til alle dele i det engang i det nye år. Så det er begrænset hvilke enkelte dele jeg ville kunne bruge inden da. Men et Corsair Performance 64gb SSD drev var da ikke så ringe at ligge ud med 😉