Har selv prøvet de fleste løsninger fra Norton. De virkede egentlig ganske fint, men de er altså lidt hårde mod dine ram... (har ikke prøvet 2010 versionen, så ved ikke om det er blevet bedre her - Det var på vej ned i 09 versionen i hvert fald).
Så prøvede jeg Avast gratis versionen, og jo, det virker ganske fint. Fik i hvert fald ikke nogen virus af nogen art mens jeg kørte det. Det eneste der kan være træls med Avast er hvis man har sat automatisk updatering til ved opstart. Det kan virkelig sløve den opstart en del.
Har også prøver McAfee (sp?) og Kaspersky, men blev bare aldrig rigtig fanget af dem. Brød mig ikke om opsætningen, layout osv. De er sikkert ganske fine antivirus programmer, så det er bare en personlig sag.
LIge pt bruger vi ESET Smart Security i hele huset, og det må jeg sige at jeg er rigtig godt tilfreds med. Det er klart det mest avancerede jeg har haft i hånden, og tilbyder dig simpelthen så mange forskellige konfigurationsmuligheder - især på firewall delen, men den kan altså det hele.