Overclocker
Tilføjet:
26-12-2009 22:01:16
Svar/Indlæg:
512/6
Hey Hwt.
Jeg har søgt på Codgaming, uden resultat, så jeg vil prøve her og på hol.
Clanen er nystartet og hedder TECH. Vores tag er TECH#.
Her kommer lige nogenlunde hvad der står på codgaming.dk
Hey drenge!
Vi er en nystartet klan, lige pt. på 2 mand. vi har en server, som vi dog deler med en meget lille klan vi tidligere har ejet, men som får nye ejere, så snart denne klan er oppe at køre. Serveren vil blive brugt af begge klaner, til vi har TECH oppe at køre 100% hvorefter vi selvfølgelig vil købe en server til TECH. Det er selvfølgelig gratis at være med.
Aldersgrænsen er 14 år, men er du 13 og snart har fødselsdag, kan du komme på prøve.
Krav:
Som før nævnt 14 år som minimum.
Medium skilled eller bedre.
Godt humør, og god humor.
Tager spillet seriøst, når vi siger du/I skal.
Whiner ikke, hverken på VT eller in-game.
Sviner ikke andre klan-medlemmer eller i det hele taget andre spillere til.
Har tid til at spille en del. Vi spiller for det meste minimum 1 pcw om dagen. Der forventes IKKE at du deltager i alle kampene. Der kommer dog træninger, hvor du så vidt muligt skal kunne komme. Selvfølgelig er det i orden at melde fra en gang imellem, men vi accepterer ikke at man aldrig kommer til træningerne.
Man deltager så vidt muligt i alle cups/turneringer vi deltager i.
Klanen mangler lige pt:
Spec-Ops (SMG) 2 stk. + reserve
Assault 1stk. + reserve.
Evt. reserve sniper.
Er du medium skilled eller derover, kan du tilføje min xfire: Donjonon, og der vil blive svaret hurtigst muligt.
Alle som kommer med en seriøs henvendelse vil højst sandsynligt skulle spille en 1on1 mod mig eller den anden leder, eller deltage i en pcw. (Valget er jeres)
I starten går vi efter et 1st squad, men senere vil vi udvide med et eller to hold mere. Dvs. et 1st Squad bestående af de bedste spillere, 2nd Squad som højst sandsynligt vil være nogenlunde det samme, og muligvis et 3rd Squad på et tidspunkt, som et trænings squad. Dvs low+ er nødvendigt, og så må man spille sig op til en plads på 1st eller 2nd squad. Men det er jo fremtid, ikke noget reelt nu.
Kun danske spillere, men vi forventer alligevel ikke svar fra udenlandske spillere herinde :)
Jeg håber ikke det blev alt for langt, men jeg vil gerne informere jeg fra starten :)
Mvh. SienZ/Totalgamer (Leder af TECH)