Ja jeg ser nu at jeg kun har 58KM ned til dem, men de skriver at der ikke kan afhentes varer. MEn adressen er også den samme som B.J. Trading's jo, studsede jeg også lidt over.
Har godt nok aldrig brugt dem sjakalen, men kan jeg jo altid overveje. Ellers plejer jeg at handle hos Midt-data, B.J. Trading, og SHG når det er over nettet, er dog begyndt at hente nogle gange efterhånden eftersom jeg er blev utålmodig, og vores pakkemand bare smider en seddel i postkassen selvom man er hjemme... Men ellers er min yndlingsbutik helt klart Labtech i Aalborg, den service jeg får derinde er helt uovertruffen, afslag i pris der vil noget, og aldrig problemer med defekte varer, de bliver altid byttet til en ny med det samme uden nogen dikkedarer. Før jeg kom der op troede jeg virkelig at den gode gamle kundeservice var forsvundet.
Ja det kunne jo være en mulighed, men nan bliver jo bare lidt påpasselig, specielt med hensyn til hvad der er på trustpilot osv. Og det er jo det samme med Labtech's hjemmeside, den er bestemt heller ikke noget specielt, men det er servicen i butikken så til gengæld :yes:
Ja ku godt være man sku køre en tur forbi en gang, og se hvad det er for noget. Men de har jo vist ikke en fysisk butik.