Okay. Det mente jeg heller ikke de kunne. Jeg havde bare en fornemmelse af at de kunne, for når jeg så på killcam, så, så det ud som om at de kunne se min position på deres radar
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Nkaj d. 28-12-2009 18:04:25.
Det kan nu også sagtens have været wallhack. Der er engang imellem man ser folk med det lort eller aimbot... Ingen bliver nakket for det.. >_<
Udover det, så kan folk jo stadig se den linje af kugler der kommer fra dig, når du skyder. Så hvis der er en der står ved siden af din skudlinje, så kan han nemt lokalisere dig.
Ja, det med skudlinjen er rigtigt. Det bruger jeg også selv... Men jeg var næsten lige respawnet, og jeg havde derfor ikke skudt nogen... Men jeg tror måske der var en UAV i luften
#12 Som BeoWulf skriver, så kan du snildt lave dig en form for "stealth-class", men det kommer jo helt an på din spillestil og hvad du foretrækker af perks.
Jeg vil dog mene at sådan noget som cold blooded og ninja er uundværligt når de kommer på pro status. Så kan fjenderne ikke se dit navn når de kører musen over dig, og de kan heller ikke høre dine trin når du løber rundt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 29-12-2009 10:39:52.
Jeg prøvede lige at bruge coldblooded og lyddæmper. Det er meget effektivt. Det betyder så bare, at jeg ikke kan være lige så aggresiv som da jeg spillede med stopping power.