Elitebruger
Tilføjet:
30-12-2009 01:31:44
Svar/Indlæg:
3162/326
Kære alle HwT's læsere og brugere.
Da der er mange der ikke er så heldige at få hverken hårde pakker, eller det der ligner juleaften, og da vi nok allesammen har noget brugbart ældre hardware liggende i skufferne, tænkte jeg at vi sammen kunne gøre en forkel i fællesskab, for dem der ikke er så heldige, at ha' råd og penge til de maskiner, som du og jeg værdsætter højere end gennemsnittet, og (sikkert) tager lidt for givet.
Jeg har aldrig været meget for politik og den slags. Min holdning har altid været, at man må gøre den forskel hvor man selv kan, og har mulighed for at berøre de mennesker man har omkring sig...
Der er vel i gennemsnit en otte til titusinde brugere/læsere forbi HwT her eneste dag, og hvis vi nu allesammen gik vores gemmer igennem for hardware, der alligevel ligger og samler støv, så er jeg sikker på at vi kan få samlet nogen - for værdigt trængenes vedkommende - super computere, der i ringeste fald vil gøre en markant forskel - og i bedste en kæmpe stor!
Derfor vil jeg hermed gerne sprørge jer alle sammen, nørder, overclockere og godtfolk, om der er stemning for, at vi HwT'ere i fællesskab, går sammen om at gøre en god gerning, for dem der ikke er så velsignede her i juletiden.
Jeg kunne godt tænke mig at vi sammen fandt frem til nogen, som virkeligt ville værdsætte en computer, selv af ældre dele, og at vi sammen fandt ud af at få samlet ind og samlet dele til dem - Det kunne være fritidhjem, asyl-lejre, børnehjem, fattige familier osv.
Der er med garanti nogen derude der vil sætte stor, stor pris på dit gamle hardware!
Giv lyd i denne tråd. Fortæl hvis du gerne vil bidrage, eller hvis du kender nogen som er værdigt trængende, til en "ny" computer!
Med venlig hilsen, og godt nytår
Mads 🙂