Superbruger
Tilføjet:
31-12-2009 17:25:48
Svar/Indlæg:
1142/59
Jeg vil lige høre, om der er nogen der ved om der er fejl med den nyeste Intel firmware den der udkom d. 30/11? Jeg prøvede at ændre indstillinger for sidefilen hvorefter Win7 bad mig om at genstarte. Da computeren så genstartede kunne den ikke længere finde Win7 på SSD'en. Jeg prøvede så at køre Win7 setup dvd'en og vælge Repair, men den kunne slet ikke finde mine diske, hverken SSD eller Samsung. Jeg prøvede så at skifte fra RAID til IDE, hvilket fik SSD'en til at boote men med BSoD inden den kom særlig langt. Jeg prøvede dernæst med AHCI som gav samme fejl. Efter nogle boot reparationer i Win7 setup, ville den stadig kun give mig blå skærm. Jeg skiftede så til RAID igen og nu ville den så godt boote fra SSD. Jeg valgte så Sidst kendte konfiguration og woila.
Det virkede lidt som om at den lavede mega fejl med TRIM, for jeg kunne sagtens åbne alle drev i Win7 repair selvom den sagde den ingenting kunne finde. Den fandt nemlig alting da jeg ville indlæse Intel's storage driver (skal siges, at driveren IKKE blev indlæst så det var ikke driver problemer. Den viste bare alle drev da jeg skulle VÆLGE driveren).
Er der nogen der ved hvad der lige skete for den? Jeg har aldrig oplevet det problem ved ændring af pagefile indstillinger.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Zorba d. 31-12-2009 17:27:23.