-> #16
Så er jeg vist ved at være med på hvad du snakker om.
Problemet er så, hvis jeg har forstået det korrekt:
- Du vil gerne størst mulig "bredde" på billedet (FOV).
- Du vil gerne udnytte skærmen i højden også.
Men, igen - hvis jeg har forstået det korrekt, så stiller det to krav til dig og din opsætning.
1) Du er villig til at have et let forvansket billede.
2) Spillet skal understøtte denne ændring af FOV.
Hvis "MW2" selv indstiller FOV, alt efter højde-bredde forhold, så er du lidt fucked, for så kan du nok ikke ændre det. Hverken vha. CFG, INI eller kommandoer i en eventuel konsol (jeg kender desværre ikke spillet, men går ud fra at vi snakker om "Modern Warfare 2"?).
Så vidt jeg ved, afhænger det af hvilken native opløsning spillets engine er programmeret til at arbejde i. Det kan være både en 4:3, 16:9 eller højest sandsynlig 16:10. Men det du så siger er, at du 'tror' den arbejder med en 16:9, men du vil samtidig gerne udnytte samtlige pixels på din skærm - ergo, du accepterer et lidt fucked højde-bredde forhold.
Derfor kan vi (læs: jeg) vel kun konkludere, at du er lidt ilde stedt, uanset hvad. Har jeg ret?
Med mindre du kan, hvilket er kilden til problemet, manuelt sætte spillet til at køre en 16:9 opløsning. Men ud fra hvad jeg kan forstå, så kan du kun sætte den opløsning på din desktop, men ikke i spillet?