Hej, jeg har en PSU jeg gerne vil sleeve. Hvor findes der nogle gode kits? Der skal helst være nok til at sleeve hele psu'en + dirverse usb kabler osv. Det behøver ikke at være ULTRA kvali. Bare det ikke er 100% gennemsigtigt 🤣
Farve helst hvid. Nogle UV-reaktive farver kan også tænkes.
på forhånd tak Mvh Aydin
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Sajmon d. 02-01-2010 09:48:41.
#1 Tak! Har faktisk set på den side. Synes bar eikke jeg vil slippe så meget for det :) Det bliver jo næsten 500 kr. 😲 Det er ikke noget ultra casemod jeg er ude efter, det er mest fordi at jeg har et lille kabinet ( dårlig airflow) Og de er plexi hele vejen rundt ( så det ser grimt ud med nøgne kabler).
Kan huske jeg brugte noget i retning af vantec cable sleeve. Det kostede 200 kr. cirka, for et helt kit. Findes lign. produkter ikke indenfor landets grænser?
Eventuelt overvej chilledpc dense sleeving, det er er faktisk helt fin kvalitet til rimeligt billige penge....
Men du finder ikke noget som er i samme kvalitet som murdermod og chilled for 200kr indland/udland.... Dog syntes jeg ikke selv murdermod er det sidste værd....
6# Du kan slet ikke se igennem det, medmindre du sætter lys lige ind på det. Så kan man fornemme det, men ikke med katoder osv. i kabinettet.. Jeg er utrolig glad for mit, og jeg skal snart have mere! :)
MDPC sleeving er rigtig fint. Har selv handlet hos Nils (MDPC-X) og man får en personlig tegning med på pakken! ;)
Men ellers er der jo også Techflex, som skulle være på højde med MDPC sleeving - meeen vist også en smule dyrere. Og så er der jo også DenseWeave, som vist fåes hos ChilledPC.
Hvis i køber hos MDPC-X og i bor i københavn så husk at skrive enten kobenhavn eller copenhagen jeg lavet den dumme fejl at skrive det med ø 😕 for så kan man ikke vælge forsendelses