Ah, som regel er der en ting der gør opmærksom på at maskinen bliver brugt på den måde, sådan var det i hvert fald med LogMeIn. Jeg forstår bare ikke fjernskrivebordet har aldrig sat mig ind i det..
Det er meningen at jeg vil have en maskine op og køre, men har ikke en skærm mere til den, så vil ikke have mulighed for at se dens skrivebord. Derfor mangler jeg et program til at kunne arbejde på den også, hvis det skulle være nødvendigt..
du skal bare tillade fjernskrivebord på den maskine du vil fjernstyre og så taster du dens ip i programmet på din rigtige maskine og vupti meget lettere kan det næsten ikke blive
LogMeIn provides you with free remote control of your PC or Mac from the convenience of a web browser. Fast, easy and secure access to remote computers that can be set up in minutes. And it's 100% free to use. :yes:
Jeg bruger den da stadig , og de er ikke begyndt og vil ha penge for det
#13, mærkeligt, på nettet mener den at jeg kun har 30dage.. Nu har jeg et par muligheder på hånden så tester jeg dem lige i morgen.. Men mange tak for svarene.. :)
du kan i teamviewer sætte det op til at du skal kunne have permenent adgang til den PC du fjernstyrer, så det er da stadig ikke helt udelukket med det program.. 😉