iPC OS86X 10.5.6

Software d.  05. januar. 2010, skrevet af Molo
Vist: 275 gange.

Molo

Superbruger
Tilføjet:
05-01-2010 14:47:42
Svar/Indlæg:
445/105
Jeg er igang med at prøve og installer dette som der står på overskriften..

Men jeg forstår intet nu, jeg har prøvet op til flere gange at installer det på min egen com, det er en HP maskine, men den nægter at installer det, den genstarter hvergang jeg prøver at installer det.
Så prøvet jeg her til morgen med en af mine gamle maskiner som er Fujitsu Siemens, og der var da ingen problemer? 😐
Jeg prøvet os på min gamle Acer bærbar, og der var da heller ikke ingen problemer?

Jeg forstår ikke hvad forskelen og problemet er?
Jeg har prøvet at kigge inde på Bios og ændre på nogle ting, men det hjalp ingenting, på min gamle Fujitsu Siemens maskine, der puttede jeg bare cd rommen i, og den kørte stabilt igennem.

Jeg har prøvet at Google problemet, men jeg fandt ikk rigtig noget som passede til mit problem.

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med det problem 😳

Morten L

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Molo d. 05-01-2010 14:56:57.
Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2010 16:03:14
Svar/Indlæg:
5474/39
#0 IPC er jeg ikke tror jeg ikke helt er lovligt. Da Apple software kun er til deres egne vare.

Jeg tror har en idé om hvad der kan være galt. Dog skal jeg ligge være 100% sikkert at det ikke er på den forkerte side af loven. Det du er ved gøre nu med at installere IPC...

Tror jeg selv havde kigget efter noget Linux. Der har Copieret meget af designet, men det er bare mig. Eller lavet Apple skin til XP, hvilket godt med før ustabil software...

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 05-01-2010 16:07:41.