-> #16
Det samme er/var jeg. Men efter at have prøvet de forsk. løsninger, var der ikke meget tvivl. Jeg sætter alt ind på at få fingrene i sådan en Popcorn maskine, eller dens eventuelle afløser. Hele systemet, skalérbarheden og især YAMJ er lige noget for mig.
Derudover, så kan Popcorn maskinen (modsat WD'eren) håndtere menuer på både ISO og MKV. For mit vedkommende bliver det primært noget ISO, da jeg gerne vil have den der "nu sidder DVD'en i drevet"-følelse, i stedet for bare at starte en film og ikke have muligheden for at kigge i ekstramaterialet.
Jeg kan nok ikke foreslå dig noget specifikt, for jeg ved ikke præcist hvad du er ude efter. Når alt kommer til alt, kan jeg jo kun tale på egne vegne - og mine 'vegne' er film jeg har købt og betalt, som jeg bare gerne vil kunne se, udenom kopisikringen der irriterer mig voldsomt.
Lortet skal rippes, smides på min NAS og være tilgængelig som havde jeg stakken med DVD'er i hånden.
Der er ikke noget med *host* lånte *host* versioner af film, for den slags interesserer mig slet ikke. Derfor aner jeg heller ikke en bjælde om formater, containere, codecs og jeg ved ikke hvad.
Hvis enheden er i stand til at fungere som en DVD-afspiller/Film-jukebox, giver mig samme lyd- og billedkvalitet, er jeg ovenud tilfreds.
Hvis enheden derudover er støjsvag (helst lydløs) er jeg blot endnu mere tilfreds.
Hvis jeg har en fjernbetjening til enheden, eller kan benytte min Sunwave, er jeg nærmest lykkelig.
Så slipper jeg for:
- At sidde med 8 fjernbetjeninger.
- Ridse mine skiver.
- Døje med kopisikring der fucker min PS3 op.
- Rode med 60 DVD-film og ærgre mig over ikke at kunne se den jeg vil.
Det skal ligge samlet, dertil har jeg min NAS. Det skal være pænt at se på = YAMJ. Det skal bare virke = A-110.