Jeg siger du ikke har noget liv fordi vi er uenige, jeg spurgte dig om du ikke bare kunne lade vær med at skrive til mig, ligesom jeg har skrevet før, for jeg kan bare ikke klare at skrive/snakke med dig hvis man da kan kalde det at gøre det, for vi er begge lige dårlige om det her, det er jeg udemærket godt klar over, men sådan er det nu bare engang, er også derfor jeg undlader at svare til noget du skriver...
Angående om jeg er fattig, så kan man vel godt kalde det.... Men mig og madammen har trods alt også 2 biler, en hund og lejlighed og det er kun mig som tjener penge herhjemme (grundet udannelse for hendes side) så jeg må leve hvad jeg har.... Men jeg gider bare ikke at stå og købe et kamera til flere tusinde kroner når jeg bruger det så lidt så lidt.... Jeg bruger mange penge på mine biler, mange penge på god mad (ja jeg elsker en god bøf) mange penge på tøj og sko osv til os begge, mange penge på ferier da jeg syntes det er noget alle burde have, så bare fordi jeg ikke lige vil eje et kamera til flere tusinde kroner gør mig ikke så meget....
Og lige din kommentar om at jeg vender tilbage gang på gang, den er squ lidt for langt ude, hvis du ikke har andet at bruge din tid på så fred være med det, men lad vær med at skriv til mig, jeg skriver ikke til dig så prøv at følg i det fodspor....