Internet, porte, og ustabilitet:

Diverse d.  09. januar. 2010, skrevet af sacron
Vist: 312 gange.

sacron

Overclocker
Tilføjet:
09-01-2010 09:07:27
Svar/Indlæg:
58/14
Hejsa.

Jeg er kunde hos Telenor og har store problemer med forbindelsen. Mit internet er mega ustabilt og mine pingtider flyver fra 7 til 7000. Men hvis der kun er en computer tilsluttet - så fungere nettet fint, ingen ping problemer, så snart en anden PC bliver tilsluttet så går forbindelsen helt amok. Har haft snakket med de første 20 forskellige inde hos Telenor, modtaget en ny router samt haft 1 tekniker og 1 rollout tekniker ude og teste forbindelsen. De fandt ingen problemer! Problemet er hos mig - det er de 100% sikre på. NU håber jeg så I kan hjælpe mig. Har forsøgt følgende:

- Scannet begge computere for virus, spyware, malware.
- Skiftet nærkværkskort.
- Fået ny router.
- Skiftet stikdåser.
- Slået vaskemaskine osv. fra for at finde ud af om nye ting i hustanden skabte problemer med elektriciteten.
- Begge computere er nyligt formateret begge med Windows 7 ultimate 32 bit version.

Sikkert også en masse andet. Nu har jeg så snakket med en igen, han sendte mig et screenshot af portene ved computeren - og den ser smadret og "mystisk" ud. Det er her jeg håber I kan hjælpe mig.

Her er billedet:

Billedet som viser alle de porte som bliver åbnet til min computer... Det er fuldstændigt sindsygt!

http://peecee.dk/upload/view/2...

Håber sq i kan hjælpe mig !

Mvh.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af sacron d. 09-01-2010 09:11:26.
sacron

Overclocker
Tilføjet:
09-01-2010 09:10:34
Svar/Indlæg:
58/14
Det skal også siges - vores telefon hos Telenor er ligeså ustabil og mister konstant forbindelsen, samt at hvis der kun er en computer på - kan den også gøre det, men kun de første 20-25 minutter efter dette tidsrum så fungere internettet og ping uden probs, så snart en anden PC bliver tilsluttet så går linjen amok.

CerB

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 09:43:47
Svar/Indlæg:
392/18
som jeg osse skrev i din tidligere tråd, skift dog udbyder.