Nye toner på HWT

Om siden d.  09. januar. 2010, skrevet af Rondo
Vist: 1638 gange.

Rondo

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2010 09:45:12
Svar/Indlæg:
340/37
med fare for at blive "svinet" til, tillader jeg mig at skrive denne tråd 😛

Jeg bruger selv hwt rigtig meget, jeg syntes for det meste det er et godt sted at få hjælp, læse om HW, få nye ider til nyt HW
og bruger stort set kun hwt til at sælge og købe brugt HW

Men må godt nok sige det er ved at blive lidt surt at se folk komme med kommentar i div. tråde der stort set kun ødelægger et ellers godt emne eller salgs tråd.

Det må og skal der kunne gøres noget ved så der kan komme en god tone her på hwt uden at det skal gå alt for meget ud over de frivillige der arbejder på at holde hwt oppe, et stort tak til dem for det er sku flot gjort af dem!!!

Ved ikke hvor meget arbejde det ville blive for admins, men det kunne måske være en ide at få tilføjet en "raporter" knap under f.eks. Tilføjet: 07-12-2009 10:23:04 , Så man kunne gøre admins opmærksom på Indlæg/personer der går over stregen.

Hvad syntes i og er der en bedre måde at få en god tone på hwt?

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 09:53:01
Svar/Indlæg:
8762/174
En rapporter knap synes jeg også ville være en god ide 🙂

Svaage

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:18:01
Svar/Indlæg:
896/29
Den er jeg med på. 🙂

SPYA

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:20:33
Svar/Indlæg:
56/9
hejsa

jeg personlig har i perioder ikke gide bruge siden, grund af sprog og kommentar af forskelige typer som er fulstændig hen i vejret.

/SPY

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:23:56
Svar/Indlæg:
2211/331
Yes, der er et par barnlige sjæle der kan ødelægge en tråd komplet

Brander9400

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:36:47
Svar/Indlæg:
2231/97
er helt enig. hvis folk har noget de er uenige om så tag den i en pm i stedet for at diskutere i andres tråde

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:41:28
Svar/Indlæg:
6181/270
Ja en reporter kan kunne være en god ide at have på et forum.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:41:29
Svar/Indlæg:
2872/90
Ja det har det med at ende i ren mudder kastning i mange tråde.. Men sådan er det jo med forumes på nettet...

Men at folk skændes lidt kan man nok aldrig undgå, og det synes jeg heller ik man skal prøve på. Men folk som dissideret kommer med dumme kommetare, især den med " Prøv google" fuck den er irriterne. Ja de burde ha en lille pm fra admins eller få slettet deres indlæg. Eller folk som har et problem med hinanden, som så med vilje pisser hinanden af i de tråde de skriver i..

Men ja en god ide med en reporter knap.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sir D_Devil d. 09-01-2010 10:43:31.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 10:45:44
Svar/Indlæg:
23132/740
Lige for at tage den anden side:

Af og til, bare en gang imellem, så opfører folk sig også for fucking snotdumt, at andet end "Google" ville være mere end de fortjener. Selvfølgelig skal man snakke pænt til hinanden, *irl* såvel som online.

Bare lige en note. Altså, at sommetider er folk selv ude om det, når de får en kollektiv sviner. Sådan er tonen bare online og desværre findes der ikke et intelligens eller relevans-filter på nettet. Alle har adgang.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 11:02:14
Svar/Indlæg:
20170/383

Som sædvanlig er jeg enig med dig 😛

Når folk beder en om at google noget er det i mindst halvdelen af tilfældene ganske velfortjent.

Hvad angår god tone ellers, Så tror jeg nu ikke hwt.dk er meget værrer end andre fora.

Jeg har bevæget mig lidt rundt på et par fora hvor der i den grad herskede kammerateri blandt visse af brugerne og de admins der var. Dette resulterede i at hvis man var lidt kritisk blev man banned. Desuden blev al oplæg til diskussion også fjernet hurtigst muligt.

Dette gjorde jo så at man fik et forum der mildest talt var temmeligt kedeligt, og det var endda voksne mennesker der var brugerne der.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 11:21:26
Svar/Indlæg:
2872/90
#8 enig.

Selvfølgelig er der så dumme spørgsmål at "Prøv google" er det eneste der er værd at skrive.. Men ser den blive brugt ofter og ofter på ganske gode/alm. spørgsmål. Det er ligesom nogen brugere mener at det er forbudt at spørge herinde.. hvis der ingen der spurgte om noget ville forummet bliver oversvømmet med soap tråde om lort og lagkage..

slaske6

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 11:37:08
Svar/Indlæg:
1571/39
Hvis spørgesmålet er et mega dumt et ,har i tænkt på at i ikke behøver at svare .
I/man svarer jo heller ikke en tosse ,man møder nede i byen,som spørger hvor man har sin højre sko henne 😉 .

Der er og vil altid være nogle spørgesmål ,Som der ikke skal svares på :yes:

Det er bare blevet sådan (og ikke kun her) at folk er blevet mindre tolerante overfor andre 😕

krikke

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 11:38:54
Svar/Indlæg:
2335/16

Enig. 🙂

Enig. 🙂

Det kan være det er et mode fenomen. 😴
Jeg støder også på de tråde hvor en eller anden karl smart skriver brug google på et spørgsmål der sagens kunne være relevant for os andre her på forum.
Men der vil altid være nogle der skal hævde sig på bekostning af andre sådan er det bare. 😕

Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 11:53:41
Svar/Indlæg:
4089/252
Der var engang hvor brugerne var entusiastiske, konstruktive og saglige... nu er det meste bare lala, så gider sjældent bruge forum når jeg selv har et problem.

Der var dengang sitet var sort og hed overclocking.dk eller var det oc.dk?

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 11:54:12
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg siger selvfølgelig ikke, at folk skal lade sig spise af med "Prøv Google". Men sommetider bliver der oprettet en tråd: "Jeg kan ikke finde blah", så går der hvad...? 5 minutter, og svar #1 er selvsamme bruger der så skriver: "Nevermind. Fandt svaret selv."

Der er en del af de tråde, selvfølgelig er det ikke alle der er sådan, men det illustrerer bare billedet enormt godt.

Jeg er klart en af dem der hævder mig på bekostning af andre. Men det skyldes udelukkende at jeg er et usympatisk menneske, der anser alle andre individer for værende infantile blebærere, hvis eneste formål er at sløve min tilværelse med kommentarer til ting jeg udemærket godt ved eller fortielse af ting jeg burde kende til.

Derfor kan jeg (og mange andre, tror jeg) godt virke en anelse skarp, når nu man får spasserkommentar eller spørgsmål nr. 1.000 på samme dag.

Det er sgu også tilladt at tænke selv og måske gør lidt arbejde, frem for at få alting serveret på et sølvfad.

Omvendt, så kunne jeg godt savne lidt mere forståelse for dem der rent faktisk laver et stykke baggrundsarbejde.

Et godt eksempel kunne være en tråd der var oppe forleden, hvor brugeren havde nogle problemer med FOV og opløsning. Der var jeg den intolerante bruger, og havde slet ikke sat mig ind i hvad #0 snakkede om og spillede derfor formanende klog.

- garanteret irriterende at høre på.

Det handler jo også, samtidig, om ikke at behandle modparten som om de er idioter. Men det gælder såvel trådstarter som folk der kommenterer.

Et forum er for folk med fælles interesse, og sommetider dukker de samme spørgsmål op. Men hvis der står et leksikon på reolen, med tydelige titler, så gør det sgu heller ikke noget at man lige bruger 5 minutter på at skimme reolen igennem, inden man forstyrrer de andre i klubben i deres snak eller hygge.

-> #13

Brugerne er vel lige så saglige som "dengang". Jeg har altid selv været stolt af oc.dk (og hwt.dk for den sags skyld) netop fordi det var nogenlunde voksne mennesker (uanset alder) som havde sin gang hér.

I min optik, er det ikke blevet værre med tiden. Der er bare kommet flere brugere til, og selvfølgelig vil de fleste komme med de samme førstegangsspørgsmål. Der vil altid være folk som ikke rigtigt gider at læse disclaimeren der siger "søg/research inden du spørger).

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 09-01-2010 11:56:29.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 12:04:12
Svar/Indlæg:
5474/39
Så er der også mig, som er ved miste facaden. Når man ser to voksen mennesker, som er oppe og toppes over en ting. Der ligger i Loyalt overfor et mærke eller andet. Der man bare mest af alt syntes de skal gå ned i børnehaven eller acceptere de har forskellige holdninger... 🤣 🤣 Hvis det er sådan,at en bevist er efter en, så er det lidt svært hjælpe personen. Da det altid vil ende op med problemer, så er det bare hatteren, som angriber. Det være den udsatte person, som er i nærheden af den anden person... :'-(

slaske6

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 12:12:49
Svar/Indlæg:
1571/39
#Nonig jeg kan sgu ikke lade være, men for dælen de personer rundt om dig ,må da være lidt forvirret ,hvis du er ligeså ironisk hjemme 😎

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 12:24:30
Svar/Indlæg:
6531/410
imo burde folk der bare skriver google helt undlade skrive noget som helst, imo findes der ikke dumme ? kun flabede svar og tåbelige kommentare og de der jeg er
bare klogere end dig folk.

når det er sagt er det tilladt ta tænke lidt selv, ikke bare her men mange steder syntes jeg tit folk hellere spørger end selv at prøve, prøv dog selv det er den eneste måde at lære noget på imo.

Jeg er ikke på siden så meget mere da jeg stortset ikke bruger tid på hardware mere og slet ikke OC, min pc skal bare køre og virke :)

Tit syntes jeg også folk idag er meget nærtagne og utrolig let føler sig provokeret bare man driller dem lidt eller kommer med en spydig kommentar.

Tro mig livet er altså mere end hwt og folk der driller lidt :yes:

ps: rapport knap en go ide :yes:

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DEVIL_DK d. 09-01-2010 12:25:05.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 12:35:15
Svar/Indlæg:
5474/39
tja hvis man undersøger sagen selv, så kunne man næsten lige så godt lade være med at spørgere.

Hvis man ikke selv kan finde svaret er det typisk heller ikke så mange andre der kender svaret.

Jeg har aldrig været den store OC. Da det typisk ender op med noget brænder af eller går galt. Når jeg gik igang med OC, så gik det galt. Det er ikke så godt, hvis det andres ting man roder med. Med mindre de bevist ønsker få skidtet brændt sammen. Der er bare noget magisk ved mine finger, når jeg skal montere en cpu. Så ender det også typisk galt. Dog kan man være heldig og få hjælp af en ven til gøre det stykke arbejde. Typisk har det ikke været det store, som jeg har hivet ekstre ud af et setup. Når man kigger på de OC andre kan få deres op og køre med.

Jeg prøver på hjælpe folk her inde på siden, men det er ikke altid det går lige godt...

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 09-01-2010 12:39:20.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 12:54:19
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #16

Vi har også indført "ironi/sarkasme"-hånden, når jeg siger noget for sjov og folk tror jeg mener det. Det er mig derfor påbudt at vinke med hånden, for at illustrere når mit statement var ironisk/sarkastisk.

-> #17

Jeg tror også at måden hvorpå folk kommunikerer har ændret sig. Sådan har det jo altid været, men måske det er fraværet af folk der slår dit fjæs ind - når du er dumsmart - der har fordret denne tendens til at fare op over ingenting.

De fleste der kender mig *irl* ved godt, at jeg kan være skarp, sarkastisk og direkte modbydelig i de ting jeg siger. Men omvendt, så ved de fleste også godt, at der ikke er ment noget ondt med det - sådan er jeg bare.

Men det kan man jo ikke se, via skrift, mens andre måske - vitterligt - mener, at man er idiot fordi man vælger AMD... tjah, så synes jeg bare at man er lidt fjollet.

Fuck it. Det er fanbois over alt 😎

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 13:42:38
Svar/Indlæg:
6531/410

du har i det mindste prøvet.

mange opgiver inden de prøver.

nu er jeg en af de der tosser der spiller wow og de ting
folk spørg om jc

hvor ligger banken
hvor træner jeg hunter bla bla.

også alle de tåber der ikke gider arbejde selv der hele tien vil boostes gggrrraaaaaaaa

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2010 13:45:58
Svar/Indlæg:
905/100

Enig.
Der vil altid være 3-årige personligheder gemt i voksne eller halvvoksne kroppe, hvis eneste fornøjelse i tilværelsen er at svine andre online, og selv føle sig som gud..

En rapporter-knap eller mulighed for at ignorere en bruger fuldstændigt, ville være brugbart.

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 14:41:44
Svar/Indlæg:
4156/111
Vi kunne indføre at for at oprette en bruger skal man svare på 25 spørgsmål om hvordan man bruger google. hvis man har 20/25 rigtige eller mere består man og kan forstætte til brugeroprettelsen. 🤣

Og den er tilmed delvist bulletproof, for hvis folk så tænker, haha jeg googler da bare svaret, så er de i det mindste bevist at de kan bruge google.

Så slipper vi både for dumme spørgsmål og for dumme svar, for hvis der er en der har spurgt om noget så har han "googlet" det først kan vi være nogen lunde sikre på. 😛

Dvs. hvis jeg så opretter en tråd om hvor jeg kan downloade en wmv til mp3 converter henne, så ved folk at jeg har googlet det først og kunne derfor ikke finde det jeg ledte efter... Så er det muligt at jeg ikke har formuleret mit spørgsmål ordentligt, og så må man jo tage den derfra! 😛

Hvis i skal have flere sindsyg(e/t) "gode" idéer skriver i bare! 😎

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 15:30:06
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #22

🤣

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 15:46:31
Svar/Indlæg:
6531/410

du har jo helt misset iden med et forum som dette, iden er ikke man skal søge sine svar på google men her.

skulle man gøre som du åbenbart mener kunne man jo lige så godt lukke hwt for

99.9% af alt man kunne tænke sig at spørge om findes jo andre steder, så hvorfor have hwt ? skal vi lukke alle kattegorier pånår sjov og spas ?

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 16:01:10
Svar/Indlæg:
2038/121
Jeg syntes ellers der er en god tone omgang og respekt på siden, men jeg kommer også oprindeligt fra www.hol.dk hvor det er helt ude i skoven, og det er virkelig helt ude i skoven 😛

Men en Rapporter knap skader vel ikke noget, jeg syntes bare ikke jeg har set noget af de i snakker om, men jeg har heller ikke været her så længe.

Rondo

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2010 16:16:16
Svar/Indlæg:
340/37
#24 Helt enig.
Vi er her jo for at hygge os og blive kloger på vores HW, er da noget bedre at høre jer her inde end at google og læse på et engelsk HW site. Hvis samme ? bliver stilt igen er det jo helt op til en selv om man ville hjælpe med et svare igen, ellers er der jo nok en anden der kan svare på ?'et. Jeg kan ikke se det skulle være et problem, jeg kan godt selv lide at hjælpe så godt jeg kan også med den sammen ting til en anden person.

Rondo

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2010 16:18:10
Svar/Indlæg:
340/37
#25 så følger du ikke så godt med her på hwt 😛

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 16:59:32
Svar/Indlæg:
20170/383

Og du har måske ikke helt forstået hwt's forumregel #1 ??

http://hwt.dk/forumregler.aspx

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 17:24:52
Svar/Indlæg:
6531/410

nææ det har jeg skam ikke, men skal man følge #22 ide kan man jo som jeg skriver ligeså godt lukke hwt for alle svar kan findes anre steder hvis man leder godtnok som jeg også skriver i #24 😉

Humleren

Overclocker
Tilføjet:
09-01-2010 17:32:06
Svar/Indlæg:
143/5
Problemet er jo ikke om svaret kan googles - som nævnt er det netop gældende for næsten alle spørgsmål.

Problematikken og irritationen er, når der stilles et spørgsmål hvori der absolut ingen diskussions værdi er at finde i spørgsmålet.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 17:34:45
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #30

Agreed.

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 17:36:40
Svar/Indlæg:
2038/121
#27 Jow det vil jeg da mene at jeg gør 🙂

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
09-01-2010 17:37:40
Svar/Indlæg:
5363/442
Min personlige holdning er som følger:

Jeg synes faktisk tonen på HwT generelt er ret god, når man sammenligner med så mange andre fora rundt omkring.

Selvfølgelig er der svipsere en gang imellem, men en bruger opfører sig upassende, så er det ikke sværere end at skrive til et Crew-medlem der er online 🙂

En rapporter knap vil i mine øjne bare invitere til at alle indberetter alt der falder en lille smule udenfor, hvilket gør arbejdet for crew helt umuligt.

Angående "har du prøvet Google-problematikken", så ER der altså bare nogen indlæg, hvor der er rigtig tydeligt at spørger ikke har gjort det mindste forsøg på at finde svaret selv. Og i det tilfælde, er at skrive et indlæg altså at spilde andres tid IMO.. Selvfølgelig skal folk da spørge løs, hvis de har problemer - det er jo det HwT blandt andet er til for - men det er altså tilladt at tænke en lille smule selv 🙂

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 18:42:44
Svar/Indlæg:
3485/76
#0 det nu ikke noget nyt... har ikke læst alle indlæg, så ved ikke om det er sagt før. men havde ikke lige tid :) er på arbejde. men HWT er altid gudommeligt når man starter med at bruge det, og langsomt, jo mere man er herinde, så begynder man at tænke "hvor er de gode gamle dage blevet af" og det har aldrig været anerledes, ikke i en nævnværdig grad i vært fald 🙂 så den eneste løsning jeg kan se, er at affinde sig med det... og sørger for man ikke blander sig, eller i det mindste tager dens parti der har ret 😴

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 19:31:13
Svar/Indlæg:
2076/119
Jeg syntes det er rigtig træls når man prøver at sælge noget, så er der alle muligt som bare skriver alt muligt for at ødelægge tråden

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2010 19:44:15
Svar/Indlæg:
4156/111

Og du har da fuldstændig misforstået idéen med min geniale idé! 😐

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2010 10:57:33
Svar/Indlæg:
2076/119

jeg kan godt se hvad du mener på et vis plan, men det med søg på google, er bare ikke rigtig et svar, selv for dem som ikke har søgt på google, fordi Hvorfor kan man ikke lige så godt spørger på et forum end at søge på google?? for oftes får man et lige så godt svar

og vist der er nogle som mig, jeg kan godt læse en 10 sider om en ting, og stadig ikke rigtig forstå det, men hvor en han skriver 3 linjer her inde, og jeg forstår det 100%, altså for mig er det nemmer at forstå tingen fra et forum end fra en eller anden fin hardware test tide
var her var bare et FX

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
10-01-2010 11:02:55
Svar/Indlæg:
5363/442
#37 Er det her ikke en "fin hardware test side" ? 😛

Hvis du selv kan finde svaret på Google - så er der ingen grund til at folk skal bruge tid på at give svaret..

Min pointe er, at hvis man er i stand til at finde svaret selv, så bør man gøre det. Og der er altså nogle en gange imellem, som end ikke har prøvet. Hvis man har prøvet, og ikke kan finde et fyldestgørende svar på nettet er det da i orden at spørge herinde - men prøv lige selv først ikke 😉

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2010 11:10:54
Svar/Indlæg:
2076/119

jo men ikke på den højrøvet måde og fine ord man ikke forstår :)

det gør jeg 95% af gangen, men jeg syntes bare mange ting som folk spørger om her inde så bliver dere skrevet søg på google, og hvor jeg nemt kan forstå de skriver her inde

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
10-01-2010 12:11:25
Svar/Indlæg:
2180/15
har sågar oplevet en der spurgte herinde, en der sagde google det og så svarer han: det var han lidt for doven til så det var nemmere at spørge på HWT.... så fortjener man et løgsække spark..🙂 jeg, mig selv og moi syntes endda at det da er sjovere at søge så godt jeg kan og hvis jeg ik kan finde noget eller er så lam i hjernen at jeg ik forstår, ja så kan jeg spørge herinde🙂

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2010 15:01:34
Svar/Indlæg:
3162/326
Personligt har jeg sgu ikke noget imod folk der spørger om hjælp til et eller andet, der kan gooles på 30 sekunder.

Faktisk, så har jeg haft for vane, at gå forum igennem efter tråde, der har 0 besvarelser, der ofte er spørgsmål i den dur.

Stortset alt hvad jeg har raget til mig af viden om hardware og des lige, har jeg fra HwT, og selv om min interne vidensbank (læs: hjerne) er de fleste andre brugere overlejen, så anerkender jeg stadig det faktum, at var det ikke for nogen med større viden end jeg selv, der var villige til at besvare 'tåbelige' sprøgsmål fra undertegnede, så ville jeg jo ikke besidde den viden jeg har idag.

Jeg tror man har det med at gereralisere lidt for meget, hvis man er træt af "lette" spørgsmål.

Tænk på det således; Hvis man besvarer et spørgsmål, så har men delt svaret med sprørgeren. Ergo vil vedkommende ikke spørge til det samme igen. Derfor kan man selvf. godt gøre opmærksom på, at ved selvhjælp kunne vedkommende måske ha' fundet svaret hurtigere.

Det er ikke alle mennesker der er lige gode ved en computer, og ikke alle er lige gode til at google, eller endda betænkte det som et nyttigt værktøj.

Skulle der nu være en derude, der i en tanketorsk får spurgt om det samme spørgsmål to gange, så er der naturligvis grund til at udvise opgivenhed. Men at generalisere de "tumpede" sprøgsmål, og dermed gøre alle brugere der ved mindre end en selv til irreterende tumper, så siger der vidst mere om én selv, end det gør om spørgeren.

Mvh. Mads 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mads321 d. 10-01-2010 15:14:08.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2010 17:18:34
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg gider personligt ikke svare på tråde medmindre jeg føler jeg kan tilføje noget konstruktivt til tråden, men jeg har derimod intet i mod at dele mine erfaringer og den smule viden jeg besidder men andre hvis jeg føler det kan føre dem i en retning der løser deres problem.

Hvis jeg støder på en tråd hvor jeg mener jeg har information som den der har lavet tråden kan bruge, men tråden er blevet til en omgang mudder kastning sender jeg generelt en PM så kan personen kontakte mig hvis han skulle få brug for det.

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2010 18:58:11
Svar/Indlæg:
3162/326

Det er selvf. også en løsning, men jeg ville nu bare poste i tråden alligevel. Så kan andre jo også se hvad din løsning på problemet er, plus der er en chacne for at et ordenligt svar, kan bringe tråden tilbage på ret køl igen.

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2010 19:43:56
Svar/Indlæg:
1704/19
En god tone er altid vigtig særlig når man kan ha svært ved at se en persons ironi via skrift.

Mener derimod at der er mere brug for at søgeknappen får en bedre placering særlig når der tales om Forum, kunne måske hjælpe mange og spare dem for en masse af de noget negative beskeder der ofte kommer omkring Google.

Hvis man ikke ved hvad man skal søge efter så kan det være et problem hvor andre mener det er tåbeligt at tråd starter ikke har gjort det.

Samtidig vil jeg sige at har man ikke noget fornuftigt at sige eller give til trådstarters spørgsmål skal man tie stille og ikke starte en voldsom diskution der kun handler om fanboyisme af den ene eller anden art når det på ingen måde er relevant for trådstarter (var en tråd i går som endte i ren kaos og havde intet relevans til det der var behov for trådstarter) skræmmer nye og måske kommende gode brugere væk i stedet.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2010 11:39:25
Svar/Indlæg:
2145/218
#43 det kunne jeg selvfølgelig og det gør jeg også hvis tråden ikke allerede er løbet for meget løbsk.

finger

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2010 13:01:22
Svar/Indlæg:
571/106
Jeg synes at forummet skulle have en knap til at indsætte et link til lmgtfy.com i svar boksen. Det ville gøre den slags langt hurtigere.

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
12-01-2010 08:46:17
Svar/Indlæg:
5363/442
#46 der automatisk googler Topic - kunne egentlig være lidt nice 🤣

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2010 10:12:10
Svar/Indlæg:
1581/5
Jeg tror tonen er, som på de fleste andre forumer.

Den har ændret sig med tiden, uden tvivl, men min lyst til at bruge energi på at læse det her forum, og dets til tider meget nørdede forum warriors er BESTEMT også blevet forsvindende lille. Jeg må erkende at jeg er vokset fra det med at "skændes" over et forum. Jeg er nok bare blevet for voksen til det her forum også.