Jeg vil gerne ligge ud med at sige, at vi er glade for jeres konstruktive kritik. :yes:
At der er så mange åbenlyse fejl i artiklen, er selvfølgelig ikke i orden.
Som nogen påpeger, består hovedparten af fejlene i, at noget af artiklen er Copy/Paste. Det er helt naturligt, at Innovation/Teknologi-afsnittet er taget fra tidligere artikler om kort, der er baseret på samme GPU.
Dog er det ganske klart, at afsnittet burde være gennemlæst og rettet til, så det stemmer overens med dags dato. Dette skulle først og fremmest rettes af skribenten selv, men jeg burde selvfølgelig have rettet fejlene, inden artiklen blev godkendt. Den tager vi selvfølgelig på vores kappe, og må blot erkende, at vi må gøre det bedre næste gang. :yes:
Øvrig kritik, såsom at kortene "kun" får et 3-tal, er straks sværere at diskutere. Det er jo skribentens subjektive vurdering, der afgør, hvad et givent produkt får karaktermæssigt.
Det der ligger til grund for 3-tallet i dette tilfælde er, at 2 kort er forholdsmæssigt dyrere end et enkelt HD5850, som i flere tilfælde yder bedre. Men husk også på, at et 3-tal ifølge vores karakterskala, slet ikke er så ringe endda. 🙂
Jeg lover selvfølgelig, at vi gør det bedre til næste gang. ❤