Getmore sadlede vel om da de blev haglet ned og fik frataget Emærket?
Jeg handler der ikke, men det er ene og alene deres egen skyld, firmaer der ikke har styr på hvad de har på lager og hvornår de får det igen, dem styrer jeg langt udenom!
Der er hardwareshops nok at tage af, så hellere betale lidt mere og være sikker på det man bestiller også bliver afsendt som aftalt!
Kommunikationen hos Proshop er også under alt kritik, så der er også røget på min banliste, som efterhånden er ret lang desværre, men SHGs lagerstyring den er sgu så seriøs jeg aldrig har oplevet problemer med levering fra deres side.
RMA kan dog som hos de fleste være lidt tricky, men det er da heldigvis sjældent man har brug for det.
Handlede ved Wupti i sidste uge, det er iøvrigt også en gerning jeg ikke gentager, bevares jeg fik varen, men information skal man da lede længe efter, jeg modtog lagervaren 4 dage efter den var bestilt, og mailen om den var sendt kom dagen efter jeg modtog varen, pænt useriøst.
Nå men det jeg ville sige var egentligt, folk har alle deres præferencer, og det første jeg tænkte da jeg så denne tråd var, "så er du sgu heldig" men det var jo allerede skrevet :D