Jeg fik for noget tid siden pengene retur for nogle defekte RAM hos komplett, pengene skulle være overføret og gået ind men jeg kan ikke se det på min konto. Jeg har skrevet til komplett men de har åbenbart ikke adgang til kort oplysningerne, så nu er spørgsmålet så, hvordan i alverden finder jeg ud af hvilket kort jeg har brugt uden at ringe rundt til 100 forskellige? De sidste fire cifre havde været nok, som jeg egentlig troede stod i fakturaen men ak nej.
Du må vel kunne se købsdatoen på fakturaen, derefter kan du gå ind på Netbank finde datoen i "udskriften/oversigten" og så må du vel selv vide hvilke kort du har tilknyttet hvilke kontoer?
#1 Jeg har ikke netbank 😛 Og jeg har kun et kort, jeg tænker mere hvis jeg har benyttet min kærestes, mor, far, ven, bedstemor you name it.. Så jeg er fri for at ringe rundt til alle jeg kender som ville betro mig deres visakort.
#4 Nej åbenbart ikke.. Eller det siger de ihvertfald, men syntes det er mærkeligt at de kan kreditere til den konto der er brugt uden at vide hvilken en det er.
#5: Det er fordi de ikke må have kort og konto oplysninger liggende mv. Refundering mv. foregår igennem kortets selvskab og som oftest håndteres det af pbs.
har lige haft samme problem. Jeg ringede til dem og de kunne se der var en fejl og pengene var gået retur til dem.
De overførte derefter penge til min konto i stedet for brug af kort nummer. skal lige siges at jeg har haft samme kort i tre år og ikke handler med andet end det