ja, hvis du er klog til det med strøm så da, det skal være sådan at de kan tænde på samme tid, altså et eller andet du selv skal ud og lave 🙂. Tror ikke hardwaren har godt af at du først tænder den ene ved at kortslutte og tænder den anden :-S
Prøv evt. at søge her på forumet - de sidste to år har emnet været oppe mindst 5 gange (og ja, du kan godt, du skal sørge for at tænd pin'en aktiveres på slave PSU'en, så denne også starter op.
#0 tja , du ka jo søge på nettet på antec P190 og P193. så ska du se at man kan.
eller ta et kig i min profil.
man kan også på en eller anden måde sætte 2 psu ér sammen uden at de er beregnet til det som antecs P19x kabinets psu´er series er det. noxon og et par andre her inde ved mere om dette.. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 12-01-2010 20:47:20.
#8 det var også det første jeg sagde til min lærer når jeg så det... Men i følge ham var det en myte... og efter selv at have testet på det kan jeg ikke sige andet end det virker, om det så er om det så er mere held end forstand skal jeg ikke ku sige, men der er blevet skiftet ud i dem under vejs og det kører stadig helt fint :)
#9 😀 Mange myter (eller "sandheder" som ikke passer), opstår tit fordi en person som er kendt for at vide en masse, pludselig får en fuldstændig uventet fejl. Og så er hans observation pludselig sandhed..
Ligesom den med ikke at gå i vandet når man har spist 🤣