Asus UL50VT

Diverse d.  13. januar. 2010, skrevet af Pizzadude
Vist: 12120 gange.

Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
13-01-2010 00:00:00
Svar/Indlæg:
5363/442
Asus lover 12 timers batteritid - vi tester om de har ret.

Link til litteratur: http://hwt.dk/literaturedetail...
genuz
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2010 11:31:53
Svar/Indlæg:
798/19
Den virker helt genial med den sammensætning af hardware, og får jo den Zepto der bliver sammenlignet med til at ligne en dinosaur.

Jeg synes det er fedt, de vælger nogle komponenter, der passer så godt sammen, og at de undgår flaskehalse på den måde i stedet for at invalidere den med en atomzZz eller et lortegrafikkort, som de gør på mange andre bærbare, for at få den ekstra ydelse ud af batteriet.

Designet er heller ikke så grimt, men Asus plejer desværre efter min erfaring at virke lidt "billige", hvis man begynder at vride lidt i kassen for at se om den sidder ordentlig sammen. Det betyder dog slet ikke at de nemt går i stykker.


Ingdam
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2010 11:49:46
Svar/Indlæg:
1771/62
God test! Synes det er fedt der endelig er kommet nogle lette bærbare med ordenlig batteritid og ikke til alverdens penge.


RasmusAnden
 
Superbruger
Tilføjet:
13-01-2010 17:41:52
Svar/Indlæg:
880/67
Kigger selv på den mindste af den, nemlig UL30VT'eren.. synes den virker som den ultimative løsning, på en mobil bærbar til skolebrug og som samtidigt kan games på! 😀

0# - Du skrev du havde prøvet MW2 på den, men at det ikke var spilbart? - hvilken opløsning og settings kørte du i, da? Vil nemlig gerne kunne spille MW2 på den. ☹

Ellers en god anmeldelse! 🙂


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
15-01-2010 09:34:15
Svar/Indlæg:
5363/442
#3 Jeg uddyber: Jeg kørte en sekvens, hvor man flyver i en helikopter ind over en borg (chapter 2 - the Gulag), hvor der er en masse røg og krævende elementer. Dette gøres for at teste hvordan maskinen klarer det "worst case".. Der gik det ikke for godt, og jeg skulle ret langt ned i opløsning, for at få en rimelig framerate.

Jeg har eksperimenteret lidt frem og tilbage, og det kan godt lade sig gøre at køre det rimeligt. Med medium detaljer og max opløsning kører det flydende uden store fald i framerate. Så hvis ikke du er alt for afhængig af at alle detaljer er på, så kan du sagtens game MW2 - jeg beklager hvis anmeldelsen gav et forkert indtryk af dette 🙂


RasmusAnden
 
Superbruger
Tilføjet:
18-01-2010 09:28:00
Svar/Indlæg:
880/67
#4 - mange tak, medium settings og max opløsning er fint til mig! 😀


inside
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2010 09:53:04
Svar/Indlæg:
805/46
Lækker anmeldelse. Regner også selv med at købe ul30 udgaven uden drev og med 13,3" skærm. Dét er sku den ultimative kombination :D


RasmusAnden
 
Superbruger
Tilføjet:
18-01-2010 15:27:07
Svar/Indlæg:
880/67
#6 - nemlig! 🙂


and_bitsch
 
Enthusiast
Tilføjet:
20-01-2010 23:22:58
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har selv denne bærbar og jeg må sige, jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv! Tastaturet er ganske rigtigt lidt løst og det er træls touchpaddet er helt plant med resten, men overall syntes jeg faktisk det er en rigtig fornuftig bærbar!
Jeg havde dog lidt startproblemer iogmed at det medfølgende antivirusprogram trak computeren helt sindsygt ned i hastighed, så meget jeg overvejede at gå ned og få den byttet fordi jeg troede jeg havde købt katten i sækken. Men efter synderen blev fundet og jeg fik afinstalleret lortet kørte den rigtig fint!

Rigtig god anmeldelse!