Ja det var rev. 2, men der fulgte 2 små skruer med som den skulle monteres med.
MEN!!
Efter godt 5 timers sved på panden, bande ord i stride strømme og en pukkel rigere, så sidder den der endelig!!
Jeg fatter ikke hvordan det ren faktisk er lykkes mig at gøre det. Jeg blev så lettet over at have fået sat den fast at det kunne være lige meget om den virkede, for lige inden der gad jeg bare ikke mere, så jeg ville prøve at tage rammen af som man skal skrue den fast til. Men! så knækker 2 ud af de 4 plastik stifter som man skal sætte ned i en hvid krog der går igennem bundkortet. Spørg lige om jeg blev gal der.
Stiften som man sætter ned igennem krogen, knækkede lige under den ring som skal marker at den ikke skal længere ned, så der var (og er stadig) ingen mulighed for at få den krog med stift op igen. En gang billigt plastic er det.
Efter min meget nødvendige raseri, og et styks cpu køler monteret rigere, sidder jeg og er enlig okay tilfreds.
Og dog....
I mine ihærdige forsøg på at sætte noget komplet åndsvagt sammen, har jeg bukket det øverste lag af gitteret. Virkelig kedeligt, da dette self ikke burde ske på nogen måde. Så enden virker den efter hensigten, ellers skal jeg til at tage bundkortet ud for at afmonter køleren, for så at finde noget der er bedre.
Alt i alt, så har jeg lært, endnu engang, at skrive her inde om råd og forslag, istedet for at lave et såkaldt "impulskøb". Og så må det blive en køler som andre har god erfaring med at monter, og ikke bare virker godt. (stod der nemlig ikke noget om i den test der er af Arctic Cooling Freezer XTREME her på siden)