det er også min plan.... jeg købte også mit kort hos komplett...
De forums jeg har kigger på siger mainstream det skyldes for lidt voltage på rammene, hvilket især sker ved de fabriks OC, hvilket mit kort jo er (det er dit vist også så vidt jeg husker?).....
Anyway de siger man kan dl et tool hvor du kan lege led med volten, og det virker i mange tilfælde...
Problemet er bare det i bund og grund er lidt som at lege med at OC selv, dvs hvis lortet brager sammen, så kan du ikke lave RMA på det....
Jeg har lidt overvejet at prøve 5850 istedet, da jeg ikke ahr hørt så mange problemer med det som med 5870'eren.... jeg hader bare at gå på kompromi, og gider heller ikke købe et 5970, da de også melder om samme fejl.
Så måske jeg bare sender det ind til komplett og beder om at få den ikke OC version, og så ser hvordan det går.
Forresten når du laver RMA hos komplet er det besværligt?
Har faktisk aldrig haft brug for at lave en RMA-sag... og det jeg frygter lidt er jeg jo så har en computer uden noget grafikkort overhoved... ikke særligt fedt når man lige har brugt ca 18 kilo på lortet....
Kan du evt. melde tilbage her om det nye kort virker?
de forums jeg har læst, da virker RMA nemlig ikke... (kun i starten) og så bam samme fejl...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af plznowhyme d. 15-01-2010 08:50:40.