Øhm, ikke for at træde nogen over tæerne, men nu sidder vi nok ikke alle med PC udstyr for femcifrede beløber, en del af os gør dog 😉
Men ser man på tallet for visning af artiklen, kunne man godt tænke sig at det ville være rart, hvis de alle havde smidt en halvtredser, det havde pyntet.
Og jeg ved godt hvordan det er at have få penge, men de mennesker der her er ramt, har så ufattelig lidt penge, 9 millioner indbygggere, hvor 50% af dem ikke engang har 4kr om dagen at gøre godt med, kan det overhovedet gøres klart nok at der skal meget mere til end penge. Og jeg tror ikke at der er nogen der kan forestille sig hvordan det må være, at bo på en losseplads på størrelse med Slesvig Holsten og så være næsten dobbelt så mange om at dele INTET som vi er!
Hvem der er skyld i den politiske uballance, om det nu er Haiti eller andet steds, det er om ikke andet ikke de ramte, da jeg for mange år siden befandt mig i en meget associal situation, fik jeg stadig 187kr om ugen til at leve for og tag over hovedet, sultecirkulære, kaldte de det, nå jeg lever da endnu og er overvægtig!
Egentlig skulle alle beskattes med 5% og det i alle lande der HAR det så godt som vi har det, krise min bare røv, sidder lige og slukker min smøg, fra en nu 37kr dyr pakke, de stigninger tager vi jo altid for givet, hmm
Og fordobbler mit bidrag herefter, jeg er heller ikke rig, set med Danske øjne, er på pension og min kæreste er på SU, har dog en kvalmende dyr PC, alligevel!