#22 m.fl.
Uden at opfordre til ulovligheder på nogen måder!
Så vil jeg lige gøre opmærksom på, at det direkte og uden sammenligning, er LANGT, LANGT farligere at ligge og tulle rundt med 45km/t., frem for at kunne følge trafikken.
Kan selv nævne at jeg f.eks. er blevet forsøgt overhalet at en lastbil med hænger, igennem trafik chikane, hvilket resulterede i at jeg blev presset langt ud i rabatten. Jeg har fået smadret et sidespejl mod min albue, under en overhaling, hvorefter fucktarden stak af. (han endte da heldigvis selv med regningen... 🤣 )
Og utallige andre eksempler, og trusler fra trafikkanter, der ikke mener det bør være lovligt at køre scooter......
Kan da heldigvis også nævne at jeg har fået fat i et par stykker, der med fuldt overlæg har forsøgt at køre mig ned. Og de er nok blevet lidt klogere på livet sidenhen!
Jeg har kørt 45.000km. på min DiTech, uden nogen somhelst form for chikane, uheld og trusler. Og endda 3 gange, kommet til at overhale politiet, når jeg har kørt i yderbane. Men sålænge man kører pænt og ordentlig, og ellers overholder færdselsloven, og følger / ikke hindre den øvrige trafik. Så siger de, ingen ting! 😉
Men det skal også siges at en DiTech som min, med en egenvægt på 110kg., 13" hjul med lavprofil racer dæk, og gode dæmpere - der giver et greb, der er langt bedre end en billig Thansen scooter. Og dobbelt hydrauliske skivebremser.
Den har jeg testet, hvor den bremsede fra 75kmt. til 0, på 12m. (Gør lige det i en bil 😉 )
Men ellers kør pænt, og forsvarligt!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af micma18 d. 16-01-2010 15:27:02.