Overclocker
Tilføjet:
16-01-2010 07:49:06
Svar/Indlæg:
71/31
Jeg er den lykkelige ejer af sådan en xps fra dell, kanon gamler barbær, især da jeg købte den for 3 år siden, den har Nvidia 7900 med 512 mb ram, og generalt ret så gammel, men den har altid kunne køre alle spil, og her på det sidste har jeg kun spillet wow (efter der er kommet barn er ens computer tid blevet sat lidt tilbage)
Men så her til morgen, kom mit barn så til at skubbe den på gulvet, og nu kan den så ikke boote mere, når jeg går inde i bios så er min harddisk væk, og kan ikke søge efter den af en eller anden grund.
Hver eneste gang jeg starter den, kommer med sådan en boot menu, hvor jeg kan vælge at slukke eller gå ind i biosen.
Kan det betale sig at få den lavet, når man tænker på hvad der er sket inde for computer de sidste 3 år, må indrømme ville gerne have ventet med at udskifte den til quard core var standart, men det er vist nok kun alien ware eller hvad de nu hedder.
Hvis man vælger at skifte den ud, så skal det lige siges jeg kan ikke smide 22000 efter en bærbar mere, den tid er ligesom overstået ;)
Nu ved jeg jo min have sådan et nvidia 7900 gt grafikkort med 512 mb ram og så 2 gb ram i maskinen, og så vist nok 2ghz duel core.
Men i dag hedder alt jo noget andet, kan se at alle i dag har 4bg ram
og grafikkortet hedder NVIDIA GeForce GT 230M og 1gb på, nu kan det godt være det her lyder dumt, men hvor meget bedre er det end det jeg har ??
Men kom stærk venner, er nemlig lidt på røven ;)