MyBook M16 - systemknapper

Diverse d.  16. januar. 2010, skrevet af Zorba
Vist: 258 gange.

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
16-01-2010 16:10:07
Svar/Indlæg:
1142/59
Ja, jeg sad lige og rodede med en MyBook M16, som fungerede fint nok. Efter installation af windows xp og system kontrol programmet (genvejstaster osv.), så ændrede den på tænd/sluk knappen, så den nu sidder på Webcam knappen. Aktivering/deaktivering af det trådløse net sidder nu på internet browser knappen i stedet for på "satellit" knappen. Det er altså i selve dens BIOS at knapperne nu fungerer anderledes.

Kan det passe, at softwaren kan ændre på de knapper?
Molo

Superbruger
Tilføjet:
16-01-2010 19:11:15
Svar/Indlæg:
445/105
underligt? 😐

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
16-01-2010 21:11:59
Svar/Indlæg:
1142/59
#1 mon ikke. Den virker nemlig super godt, men synes bare det var underligt at den begyndte efter at jeg smed System Control Manager ind. Jeg fjernede nemlig det program igen, da det ikke kunne starte pga. det linkede til en funktion i USER32.DLL som ikke fandtes. Jeg har også prøvet at resette bios ved at koble batteriet fra, men det er ikke der den gemmer det data (både det alm. batteri og det på bundkortet).

PS: Jeg har prøvet med den originale MyBook bios og den fra MSI, hvor den fra MSI virker bedst. Ingen af dem har dog fikset system panelet, hvilket undrer mig lidt. Jeg kan dog bedst li' den fra MSI da den har flere indstillinger og endda tillader overclocking af CPU og VGA.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Zorba d. 16-01-2010 21:12:26.