harddish missing? hvor er den? :(

Diverse d.  17. januar. 2010, skrevet af jonas_p
Vist: 242 gange.

jonas_p

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2010 11:51:10
Svar/Indlæg:
141/28
hej, jeg har et problem med min Western Digital WD10EACS, da jeg har 2 harddiske i mit system et system på 500gb og et lager på 1tb, men her igår forsvadt mit lager så, efter en restart (Western Digital WD10EACS) og jeg synes det er meget mærkeligt. jeg slukkede så computeren og gik ind i bios, for at se om jeg kunne se den der inde, hvilket jeg ikke kunne! jeg fumlede så med sata kablerne til mine harddisk og fik faktisk harddisken frem, men den forsvandt igen :( jeg udskiftede så kablerne, uden held. så idag hvor jeg surfede puppede den så frem, med den har fundet nyt hardware, og jeg kunne se det var disken, og der fra kunne jeg også gå ind på den og hente og overfører ting fra og til den, jeg kørte så en quik scan med seatool, for at se om den var defekt, hvilket den ik var, men efter de 5 min den var der forsvandt den igen? :'-( :'-(
og nu jeg på bar bund om hva jeg kan gøre :( vil MEGET gerne undgå formatering, da jeg har ca 600gb på den af ting og sagere jeg meget gerne vil beholde, også ting der ik kan erstattes :(
gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
17-01-2010 11:56:10
Svar/Indlæg:
5679/460
prøv og se om du ku skaffe en anden disk og så smid data over på den ...endtil videre så tag den fra ...for det lyder præcis det samme der skete med min raptor .....den ville en morgen slet ik noget ...så jeg tog den ud og gik ned og fik den tjekket i butikken for måske det var min computer :) ...det var det ik ...så jeg sendte den ind :) ...så jeg ville skaffe/låne en anden du ka ha data på endtil diu har skaffet en ny eller ventet på RMA

ps. Tjek edbpriser for billig 1 TB diske ...mener du ka få dem ned til 5-600kr :)

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gandalf18 d. 17-01-2010 11:56:57.

jonas_p

Overclocker
Tilføjet:
17-01-2010 12:05:15
Svar/Indlæg:
141/28
altså jeg kunne godt smide meget af dataen, over på mit system drev (500gb) men der er problemet bare, at jeg ikke kan få disken frem igen? 😕