-> #8
Undskyld mit fransk, men jeg forstår virkelig ikke hvor du vil hen med alt det dér.
Det har været alment kendt, at det meste tilbehør - af den slags - stort set altid er andenpartsprodukter underlegne. Sådan har det alle dage været.
Hvorfor gøre så stort et nummer ud af det?
Som anmelder, skal man jo netop forsøge at anmelde det samlede produkt. Jeg tror heller ikke at jeg har læst en eneste anmeldelse hvor anmelderen ikke anbefaler andre hørebøffer eller rent faktisk mener at de medfølgende er "ret ok".
Selvfølgelig skal man se på hele pakken.
Du kan jo ikke skrive en anmeldelse på eks. en laptop og så skrive: Det er faktisk en superfed computer, men du har selv mulighed for at bruge kr. 15.000,- på en vilderen opgradering, så derfor får den topkarakter - fordi der er potentiale.
Det er jo noget fis.
Man skal anmelde den pakke den almene forbruger får med hjem. Selvsagt er kæden ikke stærkere end det svageste led, men anmelderens opgave er ikke at danne en mening men fortælle så vidt og bredt om produktet at forbrugeren selv kan foretage sit valg.
Det kan godt ske, at en anmelder synes at multitouch er noget opreklameret fis, men hvis det er lige netop dét jeg søger, skal jeg jo ikke tage hans ord for gode varer?
På samme måde med mobiltelefoner, musikafspillere etc.
Jeg er pisseligeglad med musik, kamera osv. fordi jeg har en iPod og et kamera. Min telefon skal bare kunne ringe op, modtage opkald og ditto sms'e. Måske bluetooth til headset og overførsel, men så stopper mine krav også dér.
Det samme gælder min iPod. Jeg er møghamrende ligeglad med propperne der følger med, for jeg har et sæt gode Senn som jeg smider på. Om de bliver nævnt eller ej, er mig ligemeget, men det er det måske ikke for 99,99 % af dem der læser hans/min anmeldelse.
Igen.
Jeg ser ikke rigtigt hvor du vil hen med det hele. Sorry.