For h****** det er snart til at brække sig over at høre på al den bagklogskab....
ALLE FORHANDLERE ER IKKE PERFEKTE. Vi kan ALLE opleve problemer uanset hvem vi handler ved. Nogen kan handle ved en forhandler og aldrig have problemer, mens en anden kan have problemer, og så er det satme lige meget om de hedder Komplet, shg, compumail, midtdata, computersalg, vupti, proshop mv.
Det er naivt at tro at alle kan være tilfredse med en forhandler.
Hvad med alle succes RMA historierne dem hører vi intet om og det er fordi det tages som en selvfølges. Er der problemer så skal vi nok høre til det, og ja man har lov til at være sur og vred, men at folk så i samlet flok stimler frem med fakler for at antænde bål er helt ude i hampen.
Ja det er for dårlig at getmore benægter, at have modtaget pakken når du har dokumentaton på det. Mail dem en kopi af din pakkeseddel samt en udskrift fra postdk fra dit track & trace. Giv Getmore en dato for "sidste frist" til tilbagemelding.
Opret evt også en efterlysning på pakken på postDK's hjemmeside.
Hvis du intet hører så lav en kopi af din faktura for HD'en, en kopi af pakkesedlen, en kopi at t&t fra postDK's side og endelig et kopi af din RMA proces. Mød herefter op hos dit penge institut og hør om ikke de har mulighed for at refundere dit beløb. Det sker nok ikke med det samme men kan tage noget tid.
Dog har jeg svært ved at tro du kommer helt derud i den situation. Jeg forventer at Getmore nok vil svare tilbage på den dokumentation du har afsendt.
Når du sender email så husk at "anmode om kvittering for læsning".
Jeg har aldrig haft problemer med getmore, men det gør dem ikke til helgene og hvis nogen har problemer så vil jeg heller hjælpe med til tips om hvordan man evt kan fremskynde processen, alt det i stedet for at sidde og råbe HAHA - hvad sagde jeg mv. Jeg synes, det er for lavt.
Jeg har selv haft større problemer med shg og dcs og har mindre gode oplevelser med dem - og her snakker vi 20'000 prisklassen. Men trods dette handler jeg stadig med dem til mine mindre indkøb.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 20-01-2010 18:41:09.