COD MW2, HD5970 & duplicate screen

Spil d.  20. januar. 2010, skrevet af sortiarius
Vist: 750 gange.

sortiarius

Superbruger
Tilføjet:
20-01-2010 19:55:13
Svar/Indlæg:
353/59
Har en opsætning som kan ses i min profil samt et samsung LE32B655 full HD fjernsyn.

Normalt kører jeg 1920x1080 med min LCD computerskærm såvel som med samsung fjernsynet der er tilsluttet via DVI --> HDMI (på fjernsynet).

Når der skal ses film på computeren eller jeg har fest sætter jeg som regel et duplicate setup op på min TV-skærm så folk også kan følge med i musikken mm. på fjernsynet, det samme gør jeg når jeg gamer fx Warcraft III.

Imidlertid bliver skærmen bare sort når jeg starter Modern Warfare 2 (der også kører 1920x1080) ... nogen der kender til hvordan man duplikerer skærmen her (ikke split-screen men duplicate)

bruger catalyst 9.12 m. hotfix(nyeste) og Win 7 x64 ult.

Mvh.
Sort
sortiarius

Superbruger
Tilføjet:
21-01-2010 10:30:39
Svar/Indlæg:
353/59
øvøv virkelig ingen der kan hjælpe mig med det, troede da ikke det var så heisse et problem.

Kan godt se jeg har formuleret mig halv-skidt men det drejer sig altså om at jeg ikke kan have et billede både på fjernsynet og computerskærmen når jeg spiller MW2, mens begge skærme hver især godt kan vise billedet.

Ingen erfaringer?

Har heller ikke kunne google skidtet hvilket overrasker mig lidt, men søgningen forurenes også af eyefinity og andre catalyst problemer.