-> #0
Jeg er enig. Det er en røvet afslutning på spillet, og så er der jo ikke det vilde at tage sig til bagefter.
Uanset hvad. Så mister man Kate. Enten dør- eller skrider hun. Roman er der ikke meget sjov i, ud over at man skal underholde ham fra tid til anden, så man fortsat beholder sin "ring efter en taxi"-funktion.
Der er en masse "unlocks" i spillet... hvilket jeg først fandt ud af bagefter. Og fandme nej om jeg skal sidde i min sommerferie og skyde rotter med vinger. Køre stunts eller nogle af de andre sindssyge ting.
Eftersom man er færdig med spillet, duer de unlocks ikke til så meget, da det netop er under visse missioner de kunne være nyttige. Men næææh nej om jeg skal til at spille hele dynen igennem, bare for at bruge endnu længere tid på intetsigende missioner. Såsom, bowling, stripklub eller dart.
GTA IV er faktisk et ret ok spil. Man hygger sig. Skyder lidt. Kører lidt. Pooler lidt. Men når man er færdig med "hovedmissionerne" føler man sig butt-fucked. Lige indtil dét øjeblik, følte ikke at jeg havde spildt mine penge. Det gjorde jeg så ca. 30 sekunder efter end-credits.
Fuck_nu_nej!!!