Lidt bøvl med iTunes.

Software d.  21. januar. 2010, skrevet af NoNig
Vist: 617 gange.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
21-01-2010 13:10:33
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey all

Jeg har netop installeret den nyeste iTunes, og ville i dén forbindelse opdatere mit musikbibliotek. Der er en god stak efterhånden. Anywho.

iTunes bliver smidt ind og går i gang med at søge musik og podcasts der ligger på min computer. Førhen, kunne iTunes som "standard" sagtens se min NAS. Både på Mac'en og Toshiba'en (kører henholdsvis Mac OS X og Win 7).

Men nu vil den ikke rigtig noget. Hvis jeg vil tilføje mappen med musik, går den i gang med at kopiere indholdet over på computeren. Det gælder både Mac'en og Toshiba'en.

Igennem tiden har jeg samlet mig en god stak, der nu ligger i en masse forskellige mapper.

Mit spørgsmål er derfor: Kan jeg, på en eller anden måde, have det hele til at ligge på min NAS og "sortere"/rydde op via iTunes?

Når jeg forsøger at gå ind på NAS'en fra Windows, brokker iTunes sig over en eller anden port. Den har jeg åbnet, men nu kan jeg ikke komme i kontakt med min NAS via Qnap Finder. Jeg kan sagtens komme ind på mapperne, men indstillingerne er mig utilgængelige.

Det er noget forfærdeligt rod... 😐
NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2010 22:00:30
Svar/Indlæg:
23132/740
Nå. Jeg har fået lagt det ind, og det lader til at virke. Men fuuuck hvor det lagger.

Står det kun på mens den konsoliderer, eller vil det fortsætte?