Prøv at kigge på den fine afstemning til venstre for tråden...den taler sit tydelige sprog: Folk handler der hvor varen er billigst. - Hvis dette ikke var tilfældet, ville en meget større del af hardware salget blive foretaget i de fysiske butikker. Jeg tror at mange herinde skal passe lidt på med at pudse glorien. - Langt de fleste af jer handler der hvor varen er billigst (f.eks. getmore). Når internethandlen er blomstret så meget i DK, skyldes det primært besparelsen ifht. butikkerne, der skal betale husleje, lønninger osv. I DK er vi meget prisbevidste, hvilket er fornuftigt nok pt. pga. finanskrisen, men set over en længere periode, bør vi med vores gennemsnitsindkomster kunne fokusere mere på serviceniveauet, den enkelte forhandler leverer...dette tror jeg dog ikke kommer til at ske (desværre).
Jeg skal selv være den første til at indrømme at jeg fortryder mine adskillige køb ved getmore, da jeg uden jeg vidste af det, dermed har bidraget til humbuk og svindel. Jeg vil dog endnu en gang påpege at getmore aldrig har leveret en dårlig service, hvorfor det er svært som forbruger at gennemskue at der foregår noget mistænkeligt. Getmore har i langt de fleste tilfælde været billigere end konkurrenterne (nu ved jeg så hvorfor), dog har prisforskellen aldrig været kæmpe stor (i hvert fald ikke svarende til momsen).
Der fik jeg vist gjort en kort historie meget lang, beklager 🙂