Den eneste måde at finde ud af, hvor meget du kan sænke rpm med, er at prøve dig frem.
Powerajust USB har en indbygget funktion, der giver pumpen 100% power til at starte på, og så efterX antal sekunder (kan så vidt jeg husker indstilles via Aquasuite), så reducerer den rpm på pumpen.
Er du bange for at flower stopper helt, så kan du evt. sætte en flow-måler ind i loopet også (selvom det gør det endnu mere restriktivt), så vil du kunne sætte softwaren til at overvåge, om flowet er gået helt i stå, og så kan du selv sætte den til at holde et givent flow ved en given temp.
Jo flere pumper du sætter i serie, jo lavere differens tryk er der behov for over hver enkelt pumpe, for at opnå det samme totale tryk, men jo mindre rpm, jo mindre flow kommer der.
Hvordan pumpekurverne er på DDC kan du sikkert se ude på h2okoeling.dk og så kan du selv sammenligne nogenlunde, hvordan 2 pumper i serie kan reduceres i rpm, for at opretholde samme tryk som én pumpe ved 100%.
Men hvis du smider 2 pumper i loopet alligevel, vil jeg anbefale dig at smide dem ind i loopet på forskellige steder, f.eks. noget i denne her stil:
Res --> Pumpe 1 --> CPU --> NB --> HDD --> Pumpe 2 --> GFX1 --> GFX2 --> SB --> Mosfet --> Radi --> Res.
Uden at have studeret hvilke blokke du har, og på hvilke komponenter, vil jeg sige at de to mest restriktive ting i dit loop er hhv Radiatoren og CPU-hovedet, mens de mindst restriktive er hhv HDD, Mosfets og hvis du kører EX-blokke på GFX, dem også, med NB/SB som værende de "midterste".
Ved at køre på dénne måde, har du pumpen i midten til at sørge for et trykfald over CPU, NB og hdd, mens de resterende blokke (heller ikke hdd for den sags skyld) har behov for særligt stort trykfald, og derfor har det fint med at komme op mod radiatorens store modtryk, og varmeafledning, før vandet ry'er i res. igen.