Superbruger
Tilføjet:
24-01-2010 15:19:45
Svar/Indlæg:
20/4
Hej alle,
håber nogle af jer kan hjælpe mig med min Zepto. Har en Zepto 3415w (født med et 8600m gt 512mb), hvor grafikkortet lige er stået af. Den starter fint op, men det er næsten ikke til at læse hvad der står når den når ind på skrivebordet. Masser af fejlfarver osv under opstart også. Så min egen konkludering er at gfx er stået af.
Har så købt et helt nyt 8600m gt 512mb kort til den og monteret i den, men desværre virker det ikke, da jeg siden hen har fundet ud af at lige netop Zepto, kun kan bruge deres "egne" grafikkort (bios problem). Når jeg trykker på power, går den ud i løbet af 5-10 sek, uden at vise noget på skærmen. Jeg har nu monteret det gamle kort igen, og så starter maskinen fint op, men selvfølgelig stadig med fejlfarver og en masse "tal og tekst" ud over det hele.
Ville høre om nogen herinde har en ide til at få den til at fungere med det nye grafikkort, evt med en bios opdatering?? Ellers ryger det nye gfx til salg i løbet af ugen. Det samme gælder selve maskinen. Måske andre kan få den op at køre.
Mvh Brian