jeg vil bare hører om der er nogen af jer der ved hvad det er komplett. tæller ned til. de skriver de har en overraskelse på den dag. datoen er den 29 Jan.
Gamergear til superpriser - fandt alle de samme gamer ting hos proshop og så i alt 300kr billigere 🤣 Så tror det skal tages med et gran salt.
Ydermere kan jeg med fyringsgrundlag afsløre hvad tælleren arbejder på at afsløre. Det er noget Komplett har arbejdet på sammen med diverse hardwareproducenter i længere tid og som vil komme til gavn for mange glade hardware-nørder derude, nemlig den kanon gode idé som jeg her kan afslø...
9# mit bud - selvom det er lidt langt ude, kunne være beta keys til sc II - ved at der er et par andre site's rundt omkring der også uddeler dem, her den 28 & 29 til udvalgte medlemer, men hvorfor komplett skulle have fået nogle ved jeg ikke...
hahaha.. hvis der ikke ska mere til for at være et dårligt menneske, så ja. 😛 har ikke engang spillet Star craft (1) 😛 det sidste af den slags spil jeg har spillet var red alert 2.. 😛 det dælme nogle dage siden 😛
Til dem som ikke ved hvad overraskelsen er, så spiller Sidney Lee 1on1 mod Heat0n i CS, Direkte. Sponseret af Cult, fordi han elsker de "son of a bitch's"...
med kortet fremme? har du sådan en port du bare ka stikke kortet i og så læser den det selv eller hvad? for man kan sq da huske sit kortnummer udløbsdato og de 3 sidste cifre i hovedet.. :P
Håber i synes at budet er lige i øjet. En lille OBS... Varen står som ikke på lager, men det er kun for at vi manuelt kan checke ordrer så alle får en chance for at købe en. De er på lager og sendes ud asap. God fornøjelse!
ja helt klart takker #45 især hvis den ordrebekræftelse kommer.. stod lige og sq købe netop den processor i forvejen så det super godt tilbud for mit vedkommende :D