Overclocker
Tilføjet:
25-01-2010 16:01:45
Svar/Indlæg:
3/1
Jeg har spontan lag i spil, har lige geninstalleret Windows 7 64bit på ny, med de seneste ATI drivere til GFX kort og alt skulle være i orden.
System: AMD X2 5000@2800mhz, ATI 4870, 6gb ram, godt nok ikke den nyeste maskinen, men den skulle gerne kunne trække en del i low opløsning.
Atm. kører jeg WoW i 720x576 (har prøvet mange andre opløsninger uden løsning) og ca medium detaljer.
Har prøvet andre spil med lign. problemer, og i lav opløsning.
Problemet:
En gang imellem, så får jeg voldsomme lag spikes, hvis min FPS ryger helt ned på 3-4 stykker i 5-10 sekunder, det er gældende i alle spillene. Havde lign. problemer med mit gamle GT8600 kort, så frikender lidt mit nuværende kort.
Dette sker selvom jeg lukker ALT andet ned end selve spillet, dvs. Chrome, og andre programmer, og endda slukker routeren for at slippe for ting ude fra (ved single player spil)
Jeg kan ikke finde nogle ting jeg skulle have overset, har endda kørt ram test for at være sikker på at det ikke skulle være der fejlen skulle være.
Har testet maskinen for virus, og den er clean.
Der er ikke nogle problemer med varmen, det er også testet.
Kører fast fortrådet netværk, så der er ikke noget trådløst netværk der irriterer.
Nogle der har haft lignede problemer? Eller har et forslag til hvad jeg kunne have overset.
På forhånd tak :)