Problemet er at jeg ikke kan tage en sikkerheds kopi da den er ridset, og mit cd rom drev ikke vil læse den 🙂 jeg ringer så til Microsoft for at få tilsendt en ny, hun ringer tilbage næste dag da hun ikke kan forstå hvorfor min oplysninger er som de er, havde købt min windows løst og det var det som var problemet, hun siger at den windows jeg har ikke er beregnet til at købe løst, men til en computer hvor man kun kan bruge windows til den, og at butikken ikke bare må sælge det produkt løst, jeg ringede så til butikken og han sagde bare tag en kopi,,,,han forstod så ikke at jeg sagde at den var defekt 😴 jeg siger så at de ikke måtte sælge det produkt på den måde,,han siger så at det ikke var hans skyld og at de gjorde mig en tjeneste at sælge mig et produkt der var billiger,,,,,ved ikke om det var 800 eller 1200 jeg gav den gang, der siger han jo at de har solgt sådan et produkt, og slet ikke i min viden...jeg takkede og sagde at jeg måtte finde en anden løsning da jeg intet fik ud af at snakke med ham.
men har skrevet til dem og ser hvad der sker,,,,
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af vandmanden d. 26-01-2010 16:40:45.