Konverteres? Hmm, det synes jeg ikke at have hørt om. Nu har jeg selv en printer hvor Canon ikke har lavet 64bit drivere til og kan derfor ikke bruges på et 64bit styresystem. Dog går jeg stærkt udfra de drivere de allerede har til WinXP 64bit også findes til Vista eller Windows 7, og derfor ikke udgør et større problem (sålænge der allerede findes 64bit drivere, må man jo kunne få skidtet til at virke - også uden virtualisering)
De programmer jeg her snakker om er ikke frit tilgængelige programmer men programmer firmaet selv har fået custom made af et softwarefirma, så det med at "bare" opgradere til en version der er kompatible med Windows 7, er ikke sådan lige til
Faktisk er jeg ikke sikker på hvorvidt disse programmer kan køre på Windows 7 eller ej, men idet ejeren at firmaet helst ser WinXP installeret, må jeg jo bare give ham hvad han ønsker. Desudenr er det mig der står med p..... i postkassen hvis de programmer og drivere de har ikke virker. Dog ser jeg også helst der bliver mulighed for at benytte Windows 7, idet den er meget bedre til at håndtere de store mængder ram der netop et puttet i deres maskine grundet Photoshop og lign. programmer.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Maximus d. 28-01-2010 02:52:43.