Overclocker
Tilføjet:
27-01-2010 16:17:26
Svar/Indlæg:
97/24
Hej HWT Brugere.
Jeg har et lidt stort problem, som jeg håber at kan få lidt hjælp til, jeg spillere engang imellem lidt forskellige spil, og oftest lidt cs. Har det problem, at mit 260GTX Skruer ned for ydelse når der ikke rigtig sker noget ingame, og det jeg lidt ked af, for det ikke altid den når at fyre ordenligt op når der sker noget, og dvs jeg har mindre background fps, til at klare de forskellige ting der kan opstå, jeg har selvfølgelig 100fps, men et 7950GT kort, klare det noget bedre, og clocker ikke rigtig ned i forhold til mit gtx,
Men det korte og det lange er, at en bruger her inde faktisk smed et screendump, hvor jeg kunne ændre det, og har tænkt mig at prøve det, men kan ikke rigtig finde det screendump, iøvrigt var det på engelsk, og min driver version er på dansk, men der var ihvertfald noget man kunne deakivere under driver opsætning som gjorde det muligt for mig at få lidt mere ydelse :)
Håber at en kan hjælpe.
En af de ting der genere mig. er at når der smides en smoke, og jeg trykker Timerefresh i consol, får jeg kun 800fps i starten, men trykker jeg timerefresh igen eller ca et par gange hurtigt, stiger den til det dobbelte, ergo clocker den lidt op, og ned i utide og tide, ret træls :(
Mvh
Martin
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Sajmon d. 27-01-2010 21:52:14.