CeBit

Diverse d.  29. januar. 2010, skrevet af Buggy11
Vist: 408 gange.

Buggy11

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2010 08:16:18
Svar/Indlæg:
212/57
Hej folkens

Så er mine billeter rullet ind. Problemt er at jeg kun må tage derned 1 dag :/ Så tænkte på om der var nogen, som ved hvilken dag der sker flest event inderfor vores kategori(overclocking). Har faktisk ikke undersøgt sagen, da det ikke var sikkert at jeg kunne få en billet.

Så hvis der var nogle søde mennesker, der kunne give mig lidt information om dagene. Kan nemlig ikke selv finde det store. 🙂
MartinRos

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2010 11:50:04
Svar/Indlæg:
3907/73
Får også et par billetter her en af dagene.

Der er nu intet som fribilletter... 😀

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2010 13:49:08
Svar/Indlæg:
1189/118
Jeg har ikke fået nogen fribilletter ;-P

Der sker desværre ikke det store indenfor overclocking i år så vidt mig bekendt....
Gigabyte har ikke overclocking, men har de aldrig haft dernede, Corsair kører ikke med overclocking i år (var tale emne for overclocker ved denne stand.)... Såvidt mig bekendt kører ASUS heller ikke med overclocking...

Messen er cuttet for meget mht. dage o.lign, det er fail 😩

Bit

Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2010 18:05:43
Svar/Indlæg:
258/64
nogen der ved hvor man kan nå at bestille billetter?
eller skal jeg bare købe dem når jeg kommer derned

og er der nogen der har været dernede før og som kan komme med nogle gode fif / erfaringer til et eller andet omkring messen

noxon

Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2010 18:35:17
Svar/Indlæg:
3321/21
Hehe jeg har stadig flere fribilleter fra sidste år, fik en ordentlig stak.
Synes dog ikke jeg har lyst til at tage derned i år.
Da vi var til Nvidia Seminar i sommers var der ellers tale om vi skulle stå på Zotacs stand og OC med de nye Nvidia kort, tror dog det blev ved snakken..

Jeg har ikke hørt om OC i år, men det var der nu heller ikke så meget opmærksomhed på sidste år..