RMA Getmore ?

Diverse d.  29. januar. 2010, skrevet af Woodluck
Vist: 590 gange.

Woodluck
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2010 22:29:56
Svar/Indlæg:
327/156
Nogen de har erfaringer med det ?

Har en 250GB WB Passport løs forbindelse ved stik 😩
hyggeblomst
 
Overclocker
Tilføjet:
29-01-2010 22:37:31
Svar/Indlæg:
190/75
jeg har sendt noget derind 3 gange og alle 3 gange har det taget over 6 uger før jeg så det igen.

så jeg handler helst ikke der medmindre det ikke kan gå i stykker 😉


Hediki
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2010 22:39:30
Svar/Indlæg:
1726/49
send det tilbage til fabrik i stedet for ?

tager max 2-3 uger i stedet (i hvert fald for "stand-alone" harddiske)


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2010 22:40:26
Svar/Indlæg:
7765/230
kan du ikke undvære dine ting ca 2 mdr. så køb en ny alle andre steder end hos Getmore.. :yes:

komplett kan anbefales 110%


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
29-01-2010 22:42:04
Svar/Indlæg:
2127/11
Getmore er generelt ikke en biks man handler i, og da slet ikke hvis man ønsker at blive behandlet pænt, hvis nogle af varerne går i stykker. Det troede jeg at deres kunder var indforstået med..

Nå men.. Nogle er jo heldige, og bliver behandlet ganske rimeligt. mange oplever noget i stil med det #1 skriver, og igen andre oplever aldrig at få deres ting fikset.

Lige pt, hvor biksen er blevet solgt da det blev for hedt om ørerne på de tidligere ejere, ser der ud til at være mere rod i tingene end vanligt.

MAO: kan du slippe afsted med det, ville det nok være smartere at rma'e direkte til producenten. Ikke mindst fordi man pt ser på om salget af Getmnore overhovedet var lovligt (Getmore blev solgt da ejerne viste at deres momssvindel var opdaget, for at tjene lidt ekstra inden korthuset faldt), og du derfor ikke ved om skidtet pludselig bliver lukket.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2010 22:46:51
Svar/Indlæg:
826/60
Send direkte til WesternDigital her:
http://support.wdc.com/warrant...

Det vil helt sikkert gå hurtigere, også især nu da Get(no)more er lukket og åbnet igen med nye ejere og ikke officielt har nogen forpligtigelser over for gamle kunder