Timerefresh i cs.

Diverse d.  30. januar. 2010, skrevet af Bize
Vist: 500 gange.

Bize

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2010 12:04:54
Svar/Indlæg:
553/182
Hey gutter.

Har et lille problem.
Har 2 Nvidia GTX 260 i SLI. Men når jeg køre timerefresh får jeg kun mellem 300-400 FPS :s..

Men når jeg slår SLI fra får jeg over 3k FPS i timerefresh.

Hvordan kan det være? hvis cs ikke understøtter SLI som det nok ik gør burde det jo bare køre på et grafikkort.

Men nogle der ved hvorfor?
BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2010 15:50:31
Svar/Indlæg:
1186/81
har du checket om dine grafikkort ikke "clocker ned" til skrivebords hastigheder når du har SLI slået til? fordi ved hvertfald at det gør mine.. (G19 + evga precision), så jeg kan holde øje med hvad clocks de kører, og hvad temp. de er på..

men mine 260 kører std 576 core, 999 mem, og 1242 shader.. og når den bare står på skrivebordet kører de 300 core, 600 shader, 100 mem.. og det samme når jeg åbner CS 1,6 eller Condition zero..

Alt efter hvad for en grafikkort driver du har installeret, så har du en mulighed der hedder noget med strømstyring under 3d indstillninger i nvidia control panelet.

her er et billede af den (har engelsk styrersystem, så hedder nok ikke det samme på dansk 😉 )

http://peecee.dk/upload/view/2...

den står på adaptive, pga. den driver jeg kører med og de 2 nyere også (kører med 195.81) har det problem at vælger jeg perfere maximum performande, så clocker 2 af kortene aldrig ned, og kører konstant "full speed".. og det giver for mit vedkomne uønsket varme + strømforbrug.. til gengæld kører alle kort fuld speed så snart du starter et spil op, uanset hvilket..

så prøv at sætte den til perfere maximum performance, og se om der ikke sker en ændring i CS, nu hvor dine kort kører max, uden at clocke ned.

Bize

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2010 17:09:18
Svar/Indlæg:
553/182

Har prøvet det som du siger. Det virker ik rigtigt :(
Men når jeg skriver "Timerefresh" i consolen blinker skærmen hurtigt, så man lige ser skrivebordet også ind i cs igen. Den burde jo snurre rundt ingame, og teste ens FPS.
Men når jeg køre med 1 GFX, så virker det fint så snurre den også rundt som den skal.
Den blinker heller ik.